کشف ۱۲ تن پارچه قاچاق زیر بار علوفه در همدان

همدان- ایرنا- فرمانده انتظامی استان همدان گفت: عوامل پلیس آگاهی استان موفق به توقیف یک کامیون حامل ۱۲ تن پارچه قاچاق در چهار راه بابک شهر همدان شدند.

کشف 12 تن پارچه قاچاق زیر بار علوفه در همدان

سردار بخشعلی کامرانی صالح روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: پس از دریافت اخباری مبنی بر بارگیری یک محموله پارچه در جنوب کشور به مقصد مرکز کشور رسیدگی به این موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی اضافه کرد: پس از رد زنی مسیر عبوری این کامیون، عوامل پلیس آگاهی صبح امروز موفق به توقیف این کامیون در جاده همدان - ملایر و نزدیکی چهارراه بابک شدند.

فرمانده انتظامی استان همدان بیان کرد: راننده این کامیون به طرز ماهرانه ای پارچه های قاچاق را در کامیون بارگیری و آنها را با زیر بار علوفه پوشانده بود که با زیرکی و توانمدی عوامل انتظامی این محموله کشف و یک قاچاقچی دستگیر شد.

سردار کامرانی صالح همچنین گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان با تشدید اقدامات کنترلی در ایست و بازرسی شهید زارعی به 2 دستگاه کامیون نفتکش مشکوک و آن ها را متوقف کردند.

وی افزود: رانندگان این نفت کش ها مدعی بودند که حامل روغن صنعتی هستند و برای تایید گفته های خود 2 فقره بارنامه نیز ارائه کردند اما ماموران به آنها مشکوک شده و نفتکش ها را به اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز منتقل کردند.

فرمانده انتظامی استان همدان بیان کرد: پس از آزمایش های اولیه مشخص شد، نوع فرآورده نفتی داخل هر 2 نفتکش، نفت سفید قاچاق و فاقد مجوز به میزان 60 هزار لیتر است که در این خصوص پرونده مقدماتی تشکیل و برای سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان