رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز اعلام کرد:

۳۵ درصد از بیماران سایر استان‌ها در فارس خدمات درمانی دریافت می‌کنند

شیراز - ایرنا- رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز اعلام کرد: حدود ۳۵ درصد از بیماران و مراجعان از استان‌های دیگر در استان فارس خدمات درمانی دریافت می‌کنند و از سوی پرستاران و مجموعه سلامت این استان به آنها خدمات رسانی می شود که این امر حجم خدمات را گسترده‌تر می‌کند.

35 درصد از بیماران سایر استان‌ها در فارس خدمات درمانی دریافت می‌کنند

مهرزاد لطفی روز چهارشنبه در آیین تقدیر از 119 پرستار نمونه کشور و استان فارس با تاکید بر گستردگی خدمات پرستاران فارس در ارایه خدمت به حجم بالای مراجعان به مراکز درمانی این استان اشاره کرد و افزود: 

تفاوت استان فارس در ارائه خدمات درمانی با سایر استان ها همین است که فارس پذیرای حجم گسترده بیماران سایر استان ها نیز است.

دکتر لطفی با اشاره به اهمیت توجه به نشاط مردم و برخورد با بیماران گفت: برخورد خوب و مناسب با بیمار و همراه بیمار باید سرلوحه کارها باشد و برای تقویت روحیه و نشاط مراجعان به مراکز درمانی و تدوین برنامه هایی برای افزایش سعه صدر در این مراکز تلاش کنیم.

وی اضافه کرد: اگر با بیماران برخورد خوب داشته باشیم این انرژی مثبت باعث نشاط بیماران، همراهان و کارکنان درمانی در طول روز می شود.

 رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، همچنین گفت: پرستاران در چرخه درمان بیماران نقش مهم و ویژه ای دارند و همه دست اندرکاران این حوزه از ارزش کار و نقش بنیادی پرستاران آگاه هستند.

 لطفی افزود: تمام مجموعه مدیریت دانشگاه برای برطرف کردن مسایل مختلف در حوزه پرستاری فعالیت می کنند تا این عزیزان بتوانند به راحتی به مردم خدمت کنند.

او با تاکید بر اهمیت ارایه خدمات با کیفیت به بیماران و مراجعان اضافه کرد: پرستاران با تلاش خود خدماتی مناسب و با کیفیت به مردم ارایه می دهند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز در آیین تقدیر از پرستاران نمونه استان فارس، گفت: پرستاران در بدنه حوزه سلامت در خط نخست درمان و خدمت رسانی به بیماران و مراجعان هستند.

 علی اکبری با اشاره به فعالیت حدود 10 هزار نفر در حوزه پرستاری دانشگاه علوم پزشکی شیراز، از حمایت دانشگاه از سیاست های مدیریت پرستاری استان و پیاده سازی و اجرای برنامه های مختلف حوزه پرستاری خبر داد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان