فرماندار کلاله : نظام جمهوری اسلامی با آرای مردم شکل گرفته‌است

گنبدکاووس – ایرنا – فرماندار کلاله با بیان اینکه پایه‌های نظام با برگزاری انتخابات و آرای مردم شکل گرفته، افزود: دشمنان انقلاب برای خدشه‌دار کردن انتخابات و آرای مردم، دسیسه ها و توطئه‌های مختلفی را به اجرا می‌گذارند.

فرماندار کلاله : نظام جمهوری اسلامی با آرای مردم شکل گرفته‌است

علی‌اصغر بیانی عصر روز چهارشنبه در همایش عوامل اجرایی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، در مصلی امیرالمومنین (ع) کلاله افزود: مردم ایران برای مقابله با این دشمنی‌ها از اوایل پیروزی انقلاب اسلامی، بارها انتخابات‌ باشکوه و قانونمندی را برگزار کرده و مشت‌ محکمی را بر دهان دشمنان داخلی و خارجی نظام زده‌اند.

وی با بیان اینکه امانت‌داری و رعایت قانون از وظایف عوامل اجرایی و نظارتی انتخابات مجلس است، اظهار داشت: برای برگزاری سالم و قانونمند انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ،بهترین نیروها به عنوان عوامل اجرایی، نظارتی، بازرسی و اعضای شعب اخذ رای از قومیت‌ها وسلایق مختلف سیاسی برگزیده شدند.

وی ضمن تاکید بر انتخاب اصلح به عنوان نماینده مجلس، اظهارداشت: تدارکات برگزاری یازدهمین دوره مجلس از حدود 6 ماه پیش کلید خورده همه و عوامل نظارتی، اجرایی، بازرسی، اعضای شعب اخذ رای مشخص و ابزار، ادوات و امکانات لازم نیز فراهم شده است.

بیانی ادامه داد: اکنون نوبت تک تک مردم عزیز است که با حضور یکپارچه و حداکثری خود در پای شعبه‌های اخذ رای و انتخاب فرد اصلح به عنوان نماینده مجلس، یک بار دیگر برعزت و اقتدار نظام و توسعه و امنیت کشور تاکید نمایند.

فرماندار کلاله در ادامه سخنان خود اعلام کرد: در برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه فرعی شهرستان کلاله، افزون بر دو هزار نفر عوامل نظارتی، اجرایی  بازرسی و اعضای شعب اخذ رای مشارکت دارند.

در ادامه این همایش، رئیس هیات نظارت شورای نگهبان در شهرستان کلاله با بیان اینکه نمایندگان مجلس عصاره ملت هستند ، اظهارداشت: حضور حداکثری مردم در انتخابات زمینه تحکیم و اقتدار نظام جمهوری اسلامی را فراهم می‌کند.

 ناصر باقری با تاکید برحضور حداکثری مردم در انتخابات، ادامه داد : شرکت کنندگان در انتخابات به افراد با بصیرت، توانمند و دلسوز نظام رای دهند.

رئیس هیئت نظارت انتخابات مجلس در کلاله به تبلیغات دشمنان داخلی و خارجی در مخالفت با نظارت استصوابی شورای نگهبان اشاره کرد و گفت: موضوع نظارت استصوابی پس از تحقیقات و مستندات، برای اجرا در اختیار شورای نگهبان قرار گرفته و برخلاف ادعای مخالفان، نظارت استصوابی در اصل92 قانون اساسی نیز مورد تاکید قرار گرفته است.

باقری با بیان اینکه آرای مردم حق‌الناس است، تصریح کرد: هریک از عوامل دست‌اندرکار برگزاری انتخابات، تخلفی انجام دهند، مطابق قانون با فرد خاطی برخورد خواهد شد و همه عوامل اجرایی، نمایندگان فرماندار و اعضای شعب اخذ رای بایستی برگزاری انتخابات سالم و قانونمند را مورد توجه قرار دهند.

در ادامه این همایش، کارگاه آموزشی وظایف عوامل اجرایی شعبه‌های اخذ رای شهرستان کلاله برگزار شدکه با بیش از 130هزار نفرجمعیت در شرق استان گلستان واقع است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان