۹۰۵ میلیارد تومان بودجه سال آینده شهرداری رشت تصویب شد

رشت _ ایرنا - کلیات بودجه سال ٩٩ شهرداری رشت به مبلغ ۹۰۵ میلیارد تومان شامگاه چهارشنبه با رای اعضای شورای اسلامی این کلانشهر تصویب شد.

905 میلیارد تومان بودجه سال آینده شهرداری رشت تصویب شد

به گزارش خبرنگار ایرنا، کلیات بودجه سال ٩٩ شهرداری رشت به مبلغ ٩٠٥ میلیارد تومان به تصویب شورای اسلامی این کلانشهر رسید، قرارست جزییات بودجه در جلسه های بعدی بررسی شود.

سهم بودجه هزینه ای ٤٣ درصد، سهم تملک دارایی سرمایه ای ٥٥ درصد و سهم تملک دارایی مالی ٢ درصد است.

لایحه بودجه سال ٩٩ شهرداری رشت مبتنی بر عملیات بوده و می تواند در قالب برنامه محوری ، ساز و کارهای خرید و فروش اوراق بهادار و سایر منابع مالی را در دستور کار خود قرار داده که به عملیاتی شدن بودجه در سال آینده کمک کند.

رئیس شورای اسلامی کلانشهر رشت در جلسه شورا با اشاره به برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در دوم اسفند گفت: انتخابات صحنه حضور مردم برای پشتیبانی از نظام است.

اسماعیل حاجی پور با تاکید بر اینکه همه بایستی برای برگزاری انتخابات باشکوه تلاش کنیم ، افزود: سردکردن تنور انتخابات کار شایسته ای نیست.

احمد رمضانپور نرگسی از اعضای شورای اسلامی رشت بیان داشت: پای صندوق های رأی حاضر می شویم البته با دلخوری می آییم.

وی با اشاره به جایگاه مهم مجلس افزود: دولت بر آمده از مجلس است اگر مجلس شجاع و صادق نداشته باشیم ، دولت شجاع و صادق نداریم.

حجت جذب دیگر عضو شورای اسلامی رشت نیز گفت: موضوعات در صحن شورا را نباید سیاسی کنیم.

وی افزود: حاکمیت، ارکانی دارد اینطور نیست تا جایی که مدنظر است تمکین کنیم و در جایی که مخالف هستیم تمکین نکنیم.

شورای اسلامی رشت ١١ عضو دارد، این کلانشهر دارای حدود ٧٠٠ هزار نفر جمعیت ثابت است که در طول روز به یک میلیون و ٢٠٠ هزار نفر می رسد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان