مجلسی قوی و کارآمد می‌تواند در رفع مشکلات کمک شایانی کند

در بیانیه شبکه ملی ایثارگران به مناسبت یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی آمده است: همه بر این باور هستیم که مجلسی قوی و کارآمد می‌تواند در رفع مشکلات کمک شایانی کند.

مجلسی قوی و کارآمد می‌تواند در رفع مشکلات کمک شایانی کند

به گزارش خبرگزاری تسنیم، شبکه ملی ایثارگران به مناسبت یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بیانیه ای صادر کرده است. متن این بیانیه به شرح زیر است:

"باسمه تعالی"

ملت شریف ایران از آنجا که مجلس شورای اسلامی که به تعبیرامام خمینی(ره) «عصاره فضائل ملت و در رأس امور کشور است» اهمیت و نقش ممتازی در امور کشور دارد و در شرایط کنونی که در برخی زمینه‌ها، مشکلاتی وجود دارد و وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم درسطح مطلوبی نیست، مطمئناً همه بر این باور هستیم که مجلسی قوی و کارآمد می‌تواند در رفع این مشکلات کمک شایانی نماید.

و می‌دانیم که در این شرایط دشمنان قسم خورده ایران اسلامی برای کمرنگ شدن حضور مردم در انتخابات دست به هر ترفندی می‌زنند، اما بی‌تردید مردم عزیز ایران با لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب مبنی بر تشکیل مجلسی قوی و انقلابی، با حضور حماسی و گسترده در انتخابات یازدهمین مجلس شورای اسلامی شرکت و با انتخاب نمایندگانی شجاع، با ایمان و پاکدست، به وظیفه دینی و ملی خود عمل و باری دیگر اقتدار و سربلندی ایران اسلامی را رقم خواهند زد.

امید است با عنایات خداوند متعال و توجهات خاص حضرت ولی عصر(عج) و در سایه ایمان، وحدت، صبوری و مسئولیت‌شناسی، ایرانی سرشار از افتخار، عزت و پیشرفت داشته باشیم.

شبکه ملی ایثارگران

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان