اسکورسیزی مشتاقانه منتظر فیلم بعدی بونگ جون هو است

طی کنفرانس خبری عوامل فیلم «پارازیت» در سئول پایتخت کره جنوبی، کارگردان اسکاری گفت: گفتم که کارم را خوب انجام دادم و حالا باید استراحت کنم اما فقط اندکی!

اسکورسیزی مشتاقانه منتظر فیلم بعدی بونگ جون هو است

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم به نقل از هالیوود ریپورتر، «بونگ جونگ هو» کارگردان اسکاری سازنده «انگل» گفت که بزرگ‌ترین لذت و شاخص‌ترین معنا برای او این است که با وجودی که مخاطب ممکن است با توصیف صریح نابرابری تلخ ثروت در جامعه مدرن احساس ناراحتی کند، فیلم به موفقیت دست یافت.

کمدی سیاه بونگ جون هو روایت دو خانواده در دو نقطه مخالف طیف اجتماعی کره جنوبی است که به فیلمی تاریخ‌ساز بدل شد. «انگل» اولین فیلم غیرانگلیسی زبان بود که برنده جایزه «بهترین فیلم» در تاریخ 92 ساله اسکار شد. همچنین اولین فیلم کره‌ای بود که کلا در هر رشته‌ای اسکار گرفته است. بونگ جون هو همچنین جوایز «بهترین کارگردانی» و «بهترین فیلم‌نامه غیراقتباسی» را دریافت کرد.

کارگردان کره‌ای در این نشست خبری گفت: سوای جوایزی که نصیب این فیلم شد، بزرگ‌ترین لذت و خوشحالی و شاخص‌ترین معنا این بود که بسیاری از مخاطبین در سراسر دنیا به فیلم پاسخ و واکنش نشان داده‌اند.

البته «انگل» پیش از گرفتن جوایز اسکار نیز در سینماهای آمریکای شمالی، فرانسه، ویتنام، ژاپن، بریتانیا و کشور بومی خود کره جنوبیبا موفقیت و استقبال همراه بود.

بونگ جون هو که می‌گوید هنوز خسته است و نیاز به استراحت دارد اظهار داشت که مارتین اسکورسیزی کارگردان اسطوره‌ای از او خواسته که فورا به کار بازگردد.

کارگردان پارازیت با اشاره به ابراز تمایل و رضایت اسکورسیزی از کارش گفت: تازه نامه اسکورسیزی که برایم فرستاده و برایم افتخار است را خوانده‌ام. من گفتم کارم را خوب انجام دادم و باید استراحت کنم اما فقط اندکی چون او مشتاقانه منتظر فیلم بعدی من است.

بونگ البته در زمان دریافت جایزه «اسکار کارگردانی» اسکورسیزی را تحسین کرد و اینکه در کار فیلمسازی الهام‌بخشش بوده است که با تشویق ممتد و چند دقیقه‌ای حاضرین همراه بود.

بونگ گفت که در حال مذاکره با شبکه اچ‌بی‌او برای ساخت اقتباس تلویزیونی فیلم «انگل» است. آدام درایور کارگردان و فیلم‌نامه نویس معروف آمریکایی برای نویسندگی 6 قسمت از این پروژه سریالی به توافق رسیده است. ما اولین قدم را با اچ‌بی‌او برداشته‌ایم در مورد هنرپیشه‌ها هم هنوز همکاری «مارک روفالو» و «سوئینتون» نهایی نشده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان