تجهیزات ترافیکی سطح شهر تا پایان سال بازسازی می شود

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز از ساماندهی و بازسازی تجهیزات ترافیکی سطح شهر خبر داد و گفت: شهر تبریز را به لحاظ تجهیزات و علائم ترافیکی برای پذیرایی از میهمانان نوروزی آماده می کنیم.

تجهیزات ترافیکی سطح شهر تا پایان سال بازسازی می شود

به گزارش خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، اصغر آدی بیگ امروز با اشاره به تمهیدات حوزه حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز در جهت روانسازی و بهسازی ترافیک شهر برای استقبال از بهار، اظهار کرد: با فرا رسیدن سال جدید، طبق سال های گذشته گردشگران زیادی به تبریز می آیند و وظیفه ماست که تابلوی فرهنگ شهر و شهروندی یعنی ترافیک شهری را به نحو مطلوبی مدیریت کرده و باعث شویم میهمانان خاطره ای خوش از تبریز داشته باشند.
او افزود: همه تجهیزات ترافیکی اعم از تابلوهای راهنمایی و رانندگی، راهنمای مسیر، چراغ های راهنمایی و رانندگی، بشکه های ترافیکی، سیلندرهای ترافیک، و سایر علایم و تجهیزات تا پایان سال بازسازی و ساماندهی می شوند و همه خیابان های شهر که نیاز به خط کشی سرد و دوجزیی، عابر پیاده و ... دارند با همکاری مناطق دهگانه انجام می پذیرد.

آدی بیگ عنوان کرد: همه واحدها باید به صورت جدی و شبانه روزی وظایف محوله را به نحو مطلوب انجام دهند و در خصوص امکانات موجود بخصوص محل پارکینگ ها و نحوه استفاده از پارک حاشیه ای جهت استفاده مسافران اطلاع رسانی صحیح انجام شود تا در این ایام شاهد شهری آرام با ترافیک روان باشیم.

به گفته مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز، روز گذشته در همین راستا جلسه ای با حضور معاونان عمرانی و مدیران حمل و نقل مناطق دهگانه، نمایندگانی از سازمان های تاکسیرانی، اتوبوسرانی، مترو و ... در محل سالن جلسه سازمان ترافیک تشکیل شد.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان