مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین‌المللی ایران:

هرکدام از استان‌ها یک دهه مختص خود در اکسپو ۲۰۲۰ خواهند داشت

قم ـ ایرنا ـ مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی جمهوری اسلامی ایران گفت: هرکدام از استانها یک هفته یا دهه مختص خود در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۰ امارات خواهند داشت.

هرکدام از استان‌ها یک دهه مختص خود در اکسپو 2020 خواهند داشت

بهمن حسین زاده عصر چهارشنبه در همایش معرفی نمایشگاه اکسپوی 2020 در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان قم افزود:‌ استانها باید برای معرفی قابلیت‌ها و ظرفیت‌های اقتصادی و فرهنگی خود در اکسپوی 2020 برنامه ریزی بسیار مناسبی داشته باشند.

وی با بیان اینکه نمایشگاه اکسپو سومین رویداد جهانی بعد از المپیک و جام جهانی فوتبال است و بعد از 2020 امارات در سال 2025 در اوزاکای ژاپن برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: در نمایشگاه امسال 2 هزار و 14 متر زمین به ایران اسلامی اختصاص پیدا کرده و بر خلاف جانمایی قبلی که بسیار نامناسب بود، در حال حاضر در میان دو کشور مکزیک و فرانسه قرار گرفته است.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به حضور 192 کشور و سرمایه گذاری هنگفت امارات در بیش از 438 هکتار برای نمایشگاه اکسپو، تصریح کرد: پاویون جمهوری اسلامی ایران در این نمایشگاه «عمارت شهرزاد» نام گرفته و با یک طرح عالی هنری که بودجه بسیار کمتری نسبت به برخی کشورها دارد، ساخته خواهد شد که مراسم کلنگ زنی آن انجام شده است.

وی با بیان اینکه 20 درصد از پاویون ایران حدود 400 مترمربع فضای تجاری برای برندهای ایرانی در نظر گرفته شده است، اظهار داشت: ما به دنبال توسعه فرصت های تجاری، تسهیل روابط اقتصادی و معرفی فرهنگ غنی و صلح طلب ایرانی در سطح بین الملل هستیم.

حسین زاده با اشاره به تشکیل ستاد ملی و 6 کمیته تخصصی برای برپایی هرچه بهتر و باشکوهتر پاویون ایران در نمایشگاه اکسپوی 2020 گفت: این نمایشگاه که از 29 مهرماه سال آینده تا 21 فروردین 1400 در امارات برگزار می شود، روزنه بسیار خوبی در شرایط تحریم برای توسعه ارتباط و تعامل با دیگر کشورهاست.

همایش معرفی نمایشگاه اکسپوی 2020 امارات با حضور استاندار قم، مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی ایران، رئیس اتاق بازرگانی ایران و امارات و جمعی از فعالان و مسئولان  اقتصادی قم در سالن همایش های اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان برگزار شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان