نقش هنرمندان برای آگاه سازی مردم در انتخابات/۴

شریفی: مردم به هیچ عنوان فریب جوسازی برخی سلبریتی ها را نخورند/ شرکت در انتخابات وظیفه آحاد افراد جامعه است

امیرحسین شریفی تهیه کننده سینما در خصوص نقش هنرمندان برای آگاه سازی مردم در انتخابات گفت: مردم به هیچ عنوان فریب جوسازی برخی سلبریتی ها را نخورند چرا که تجربه ثابت کرده آن ها تنها زمانی دست به دخالت و جوسازی می زنند که منافع شخصی شان تأمین شود و دل شان هرگز به حال مردم و جامعه نمی سوزد.

شریفی: مردم به هیچ عنوان فریب جوسازی برخی سلبریتی ها را نخورند/ شرکت در انتخابات وظیفه آحاد افراد جامعه است

تهیه کننده فیلم های سینمایی «آوازهای سرزمین من» و «اشک سرما» در گفتگو با خبرنگار سینماپرس افزود: نکته قابل تأمل آنجا است که سلبریتی هایی که با جوسازی سعی دارند به نفع کاندید یا کاندیداهایی در انتخابات های مختلف مردم را ترغیب برای رأی دادن به آن ها بکنند اگر به منافع شان نرسند بعد از مدتی می آیند و با یک جمله مانند «اشتباه کردیم» خود را تبرئه می کنند! ‌ این اتفاق در حالی است که آن ها از ابتدا هرگز نباید به نفع کاندیدایی خاص تبلیغ می کردند.

این سینماگر ادامه داد: یک بازیگری که شاید حتی در حوزه تخصصی کار خود سواد و تحصیلات آکادمیک ندارند و بنا به علل و شرایط مختلف توانسته در میان مردم محبوب شود چه سواد سیاسی دارد که به خود اجازه می دهد در مورد سیاست دخالت و اظهارنظر کند؟ این نوع رفتارها نه تنها هیچ منافعی برای مردم و کشور در پی ندارد بلکه می تواند باعث ضرر عمومی جامعه و تخریب حیثیت ملی شود.

وی تأکید کرد: نقش یک هنرمند واقعی، وطن دوست و متعهد این است که به منافع و مصالح ملی توجه داشته باشد و مردم را ترغیب کند که با عقل، بینش، درایت و تحقیقات کافی، اصلح ترین افراد را انتخاب نمایند و در انتخابات شرکت کنند. هنرمند واقعی کسی است که به نفع کاندیدایی خاص تبلیغ نکند و رأی خود را از عموم مردم مخفی نگه دارد.

شریفی در همین راستا متذکر شد: امروزه شرکت در انتخابات وظیفه سایر افراد جامعه است چرا که چشم جامعه جهانی به میزان مشارکت امت ایران اسلامی دوخته شده و مردم با حضور انبوه شان در پای صندوق های رأی می توانند مشت محکمی به دهان یاوه گویان و بدخواهان جمهوری اسلامی ایران بزنند.

تهیه کننده سریال های تلویزیونی «زاویه هفتم» و «حجر بن عدی» در خاتمه اظهاراتش متذکر شد: متأسفانه اظهارنظرهای نسنجیده برخی از سلبریتی ها طی سال های اخیر باعث ایجاد تشتت و بحران جدی در جامعه شده و بنده معقدم با این دسته افراد باید برخورد قانونی صورت بگیرد تا دیگر به خود اجازه ندهند در اموری که به آن ها ارتباطی ندارد دخالت نمایند. مردم هم نباید اینقدر به فضای مجازی و اتفاقاتی که در آن می افتد وابسته باشند چرا که تجربه ثابت کرده به این فضای مجازی نمی توان چندان چشم امیدی داشت.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان