دیدگاه کاربران خبرآنلاین درباره تاثیر سهمیه بنزین نوروزی روی سفر/ با کدام پول سفر برویم؟

برخی از کاربران خبرآنلاین درباره پیشنهاد تخصیص سهمیه بنزین نوروزی عنوان می‌کنند : «این اقدام می‌تواند ابزار تشویقی سفر باشد، ولی با توجه به افزایش قابل توجه هزینه‌ها در سایر بخش‌ها مثل هزینه‌های اقامت و غذا، شاید مردم ترجیح دهند از این بنزین برای انجام سایر کارهایشان استفاده کنند.»

دیدگاه کاربران خبرآنلاین درباره تاثیر سهمیه بنزین نوروزی روی سفر/ با کدام پول سفر برویم؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در حالی که مقامات وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از ارائه پیشنهادی در خصوص تخصیص بنزین نوروزی خبر داده‌اند، وزیر نفت تاکید دارد هنوز تصمیمی در این خصوص اتخاذ نشده است. وزیر نفت با اشاره به هزینه بالای این طرح تاکید دارد برای تشویق سفر باید از ابزارهای دیگر بهره برد.

در این میان، سوالی که مطرح است، این‌که آیا بنزین سفر، ابزار مناسبی برای تشویق به سفر خواهد بود؟ در نظرسنجی‌ای که در این خصوص در خبرگزاری خبرآنلاین منتشر شد، «محسن» یکی از کاربران نوشت: «مردم تو کوچکترین فرصت حتی شده 2 روز تعطیلی راهی سفر می‌شن (ان‌شاءاله همه به سلامتی برن و برگردن) و همش می‌گن وضعیت اقتصادی خرابه، بنزین نداریم. اگر بنزین ندارید، چطور سفر میرید؟ مردم در حالت عادی مشتاق سفر هستند. اگر بنزین سفر بیاد که دیگه خدا به داد ترافیک جاده چالوس و هراز برسه. »

کاربر دیگری عنوان کرد: «به نظر من آن‌قدر سطح رفاه بالا رفته که نیازی نیست مثل قدیم‌ها، مردم دیگر با ماشین شخصی سفر داخل کشور داشته باشند. مردم برای تعطیلات عموما با پروازهای درجه یک راهی غرب اروپا یا آمریکا به مدت بیش از دو هفته می‌شوند. بنزین چیه. »

یکی از کاربران خبرآنلاین تاکید کرد: «قیمت‌ها را به سال 92 برگردانید؛ نیازی به صدقه دادن بنزین نوروزی نیست. »

کاربری متذکر شد: «بنزین نوروزی باید 120 لیتر باشه که ارزش سفر رفتن داشته باشه. »

یکی از کاربران خبرآنلاین نوشت: «البته که قشر متوسط جامعه که طی سال‌های اخیر به قشر فقیر تنزل پیدا کرده، برای روحیه بهتر نیاز به سفر دارد و یکی از هزینه‌های هنگفت سفر به لطف شما مسوولین همین بنزین است. حداقل با یک سهمیه خوب نوروزی، کمک کوچکی به فراهم کردن هزینه سفر مردم کنید. »

کاربری عنوان کرد: «این دیگه نظرخواهی نمیخواد، معلومه که خوبه. هم باعث تفریح و هم باعث رونق صنعت گردشگری تو این دو هفته می‌شه. ولی بعضی از دولتمردان چون نگران این هستن که مبادا به مردم خوش بگذره، باهاش مخالف هستند. »

کاربری یادآور شد: «چه دل خجسته‌ای دارید! هر روز چند درصد از ارزش دارایی‌هامون کم می‌شه؛ اون‌وقت دنبال بنزین نوروزی هستید! »

«امیر» یکی از کاربران خبرآنلاین نوشت: «من فکر می‌کنم می‌تونه یک ابزار تشویقی باشه، ولی با توجه به افزایش قابل توجه هزینه‌ها در سایر بخش‌های سفر مثل هزینه‌های اقامت و غذا، شاید مردم ترجیح بدن از اون بنزین برای انجام سایر کارهاشون استفاده کنند. »

کاربری تصریح کرد: «اصلا بگو 1000 لیتر سهمیه نوروزی بدن، با کدوم پول سفر بریم!؟ »

223225

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان