نماینده خبرگان رهبری:

ملت ایران، امروز هم دشمنان را مایوس خواهند کرد

ارومیه- ایرنا- نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: ملت عزیز ایران، امروز با حضور پرشور در پای صندوق‌های رایریال دشمنان را بیشتر از گذشته مایوس و نا امید خواهند کرد.

ملت ایران، امروز هم دشمنان را مایوس خواهند کرد

به گزارش ایرنا، آیت الله سیدعلی اکبر قرشی که با حضور در مسجد اعظم ارومیه، رای خود را در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به صندوق انداخت، افزود: امروز نیز مردم ایران نظیر دوره‌های گذشته انتخابات، تکلیف خود را به بهترین شکل ممکن ادا می‌کنند.

وی اضاف کرد: مردم و مسوولان باید با شکوه و عظمت در این دوره از انتخابات شرکت کنند زیرا شرکت در انتخابات یک تکلیف و وظیفه شرعی است و حضور در آن بر همه واجب است.

به گزارش ایرنا، فرآیند برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از ساعت هشت صبح امروز همزمان با سراسر کشور در آذربایجان‌غربی آغاز شد و در مرحله نخست تا ساعت 18 ادامه می‌یابد.

2 میلیون و 379 هزار و 656 نفر در آذربایجان‌غربی طی انتخابات روز جاری واجد شرایط رای دادن هستند که از این میزان 49.75 درصد مرد و 50.25 درصد زن می‌باشند.

12 نفر از این استان راهی مجلس یازدهم می‌شوند که از این تعداد سه نفر سهم ارومیه و یک نفر سهم هرکدام از حوزه های انتخابیه 9 گانه دیگر شامل «سلماس»، «خوی و چایپاره»، «ماکو، شوط، پلدشت و چالدران»، «مهاباد»، «بوکان»، «میاندوآب»، «نقده و اشنویه»، «شاهین‌دژ و تکاب» و «پیرانشهر و سردشت» است.

137 نفر در آذربایجان‌غربی برای رسیدن به 12 کرسی مجلس یازدهم با هم رقابت می‌کنند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان