حضور مردم در انتخابات، توطئه دشمنان را خنثی می‌کند

تبریز - ایرنا - نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی و امام جمعه تبریز گفت: با همه تبلیغات مسموم دشمن که برای کم کردن حضور مردم انجام می‌شود، در مورد مشارکت مردم در انتخابات نگرانی وجود ندارد و توطئه دشمنان خنثی شده است.

حضور مردم در انتخابات، توطئه دشمنان را خنثی می‌کند

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم روز جمعه در بازدید از ستاد انتخابات آذربایجان شرقی اظهار کرد: ‌در کنار این تبلیغات شایعه کرده بودند با وجود ویروس کرونا در مجامع عمومی ممکن است مشکلاتی به وجود آید که در واقع شایعه از خود کرونا خطرناک تر است البته در آذربایجان شرقی این بیماری وجود ندارد.

وی افزود: ‌دشمن بهانه های مختلف درست می کند برای اینکه از شرکت حداکثری مردم ممانعت کند که البته موفقیتی ندارد.

 حجت الاسلام آل هاشم با تقدیر از عوامل اجرایی و نظارتی انتخابات گفت: اولویت ما با حضور حداکثری مردم در انتخابات است چون یکی از عوامل قوت نظام مدرس قوی است.

‌ نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با اشاره به بیانات رهبری تاکید کرد: ‌حضور پرشور مردم در انتخابات و انتخاب نامزد اصلح، دو رکن مهم در انتخابات است که امیدواریم هم حضور چشمگیر مردم و هم انتخاب های کیفی آنان محقق شود.

 حجت الاسلام آل هاشم ابراز امیدواری کرد: با حضور حداکثری مردم آذربایجان شرقی در انتخابات انتخاب نمایندگان در همان مرحله اول به پایان برسد تا شاهد برگزاری دور دوم انتخابات نباشیم.

 امام جمعه تبریز همچنین از رسانه‌ها به دلیل پوشش خوب اخبار حماسه حضور مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی تقدیر کرد.

 محمدرضا پورمحمدی استاندار آذربایجان شرقی نیز در این بازدید گفت: ‌مشارکت مردم تاکنون در انتخابات خوب بوده و مشکل خاصی وجود نداشته است.

 رییس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی نیز  با ارائه گزارشی از روند برگزاری انتخابات، گفت: ‌ ستاد از 10 ماه پیش تشکیل شده است.

 علیار راستگو ‌با اشاره به اینکه مهلت قانونی ‌اخذ رای در انتخابات مجلس تا ساعت 18 می باشد، اظهار کرد: پس از این ساعت اگر لازم شد تمدید زمان برگزاری انتخابات از وزارت کشور درخواست می شود.

وی افزود: میزان مشارکت مردم تاکنون در آذربایجان شرقی نسبت به دوره دهم برابر است.

به گزارش ایرنا مشارکت مردم استان آذربایجان شرقی در انتخابات دور دهم مجلس شورای اسلامی 62 درصد بود .

آذربایجان شرقی با بیش از چهار میلیون نفر جمعیت  19 کرسی در مجلس شورای اسلامی دارد و در این دوره 290 داوطلب برای کسب این کرسی ها رقابت می کنند.

انتخابات دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی از ساعت 8 امروز جمعه دوم اسفند در سراسر کشور آغاز شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان