حضور مردم در پای صندوق های رای برکات بسیاری برای نظام دارد

اهواز - ایرنا - نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: حضور گسترده مردم در پای صندوق های رای برکات بسیاری برای نظام و خود آنها دارد و باعث یاس دشمنان خواهد بود.

حضور مردم در پای صندوق های رای برکات بسیاری برای نظام دارد

آیت الله محسن حیدری روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مردم ما همواره نسبت به این مسئله مهم (انتخابات) احساس مسئولیت کردند و هر چه از زمان آغاز انتخابات بگذرد، حضورشان در پای صندوق های رای پر رنگ تر می شود. 

وی با بیان اینکه ماهیت نظام ما مردم سالاری دینی است گفت: هر چه قدر حضور مردم در عرصه انتخابات بیشتر باشد، قطعا به آینده خود امیدوارتر می شوند و توطئه های دشمنان سرکوب می شود.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری افزود: این حضور باعث امنیت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی بوده و بستر کار برای فتح قله‌های جدید در تمام عرصه های داخلی، خارجی،سیاسی، اجتماعی و اقتصادی فراهم خواهد شد. 

وی با اشاره به اینکه ملت ایران امروز بار دیگر با آرمان‌های امام راحل (ره)، شهدا و مقام معظم رهبری تجدید بیعت کردند گفت: مردم با حضور پرشور خود مهر باطلی بر توطئه‌های دشمنان می‌زنند.

حیدری خطاب به کسانی که درانتخابات امروز به مجلس راه می یابند گفت: نمایندگان باید به تعهدات قانونی خود عمل کرده و در جهت رفع مشکلات مردم گام بردارند همچنین مواردی را که در شعارهای انتخاباتی خود  مطرح می کنند عملی کنند.

891 نفر برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در خوزستان ثبت نام کرده بودند که 663 نفر (77 درصد) در هیات‌های اجرایی و 392 نفر در شورای نگهبان تایید صلاحیت شدند.

خوزستان دارای 18 کرسی در مجلس شورای اسلامی است.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی همزمان با سراسر کشور از صبح امروز دوم اسفندماه در خوزستان آغاز شده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان