امام جمعه شادگان :مشارکت گسترده در انتخابات نشانه بصیرت مردم است

آبادان - ایرنا - امام جمعه شادگان گفت:حضور پرشور مردم انقلابی شهرستان شادگان در انتخابات مجلس شورای اسلامی نشان از بصیرت و حضور همیشگی در صحنه‌های انقلاب دارد.

امام جمعه شادگان :مشارکت گسترده در انتخابات نشانه بصیرت مردم است

حجت الاسلام سیدمجید شرفی روز جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در وضعیت حساس کنونی که دشمنان، معاندان و افراد ضد انقلاب وابسته به صهیونیسم بیش از هر زمان دیگری در تکاپوی شبهه افکنی، سیاه‌نمایی و القای بی‌رغبتی مردم نسبت به انتخابات و نظام است حضور در پای صندوق‌های رای همه توطئه‌های دشمن را نقش برآب می کند.

وی افزود:حضور حداکثری مردم در انتخابات، تضمین کننده امنیت و اقتدار ایران اسلامی است و بار دیگر خفت و شکست نظام سلطه و در راس آن شیطان بزرگ آمریکا و سرسپردگان منطقه‌ای آن را در پی خواهد داشت.

حجت الاسلام شرفی اظهار داشتد: مردم شهیدپرور، ولایتمدار و همیشه در صحنه شادگان با حضور حماسی خود در پای صندوق‌های اخذ رای ضمن تجدید پیمان با آرمان‌های والای انقلاب اسلامی، امام راحل، مقام معظم رهبری و شهدا با خلق حماسه‌ای دیگر موجب یاس و ناامیدی دشمنان و افتخار و سربلندی ایران اسلامی خواهند شد.

امام جمعه شادگان گفت: مردم باید برای تعیین سرنوشت خود در انتخابات حضور یابند و به افرادی که می‌توانند در این قوه خدمت کنند رای دهند.

وی افزود: مجلسی که پشتوانه عظیم مردمی داشته باشد بهتر می‌تواند از منافع ملی در مجامع بین المللی دفاع کند و مردم به این مهم توجه دارند لذا همه رای می دهند و شرایط به لحاظ امکانات و تمهیدات و وجود نامزدهایی از گروه های مختلف فراهم شده است.

10 داوطلب نمایندگی مجلس شورای اسلامی برای کسب تنها کرسی شهرستان شادگان در مجلس یازدهم با هم رقابت می کنند.

شادگان با 150 هزار نفر جمعیت در فاصله 70 کیلومتری اهواز مرکز استان خوزستان قرار دارد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان