رییس ستاد انتخابات مجلس در مازندران:

مردم برای رای‌دهی در یک شعبه تجمع نکنند

ساری - ایرنا - رییس ستاد یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در مازندران با اشاره به اینکه در برخی از شعبات اخذ رای شاهد ترافیک رای دهی هستیم، از مردم خواست تا برای تسهیل در فرآیند رای دهی به شعبات دیگر مراجعه کنند.

مردم برای رای‌دهی در یک شعبه تجمع نکنند

حسین حسن‌نژاد روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تمامی سه هزار و 80 شعبه اخذ رای در استان مازندران فعال و آنلاین بوده و هیچگونه اختلالی در فرآیند رای گیری وجود ندارد.

وی در پاسخ به ترافیک در برخی شعبات رای گیری گفت: نیازی نیست که مردم فقط در محل زندگی خود اقدام به رای دهی کنند، زیرا از هر نقطه حوزه انتخابیه می توان در انتخابات شرکت کرد.

رئیس ستاد انتخابات مجلس شورای اسلامی در مازندران افزود: ازدحام در یک شعبه اخذ رای منجر به زمانبری فرآیند رای دهی شده و ممکن است برای مدت طولانی تری مراجعین را در شعبات معطل کند.

حسن‌نژاد با اشاره به اینکه در شعبات اخذ رای سامانه الکترونیکی مستقر است که ترافیک شعبات را نشان می دهد، گفت: مسئولان شعبات اخذ رای می توانند مردم را به شعبات دیگر راهنمایی کنند.

وی همچنین اعلام کرد که تعداد رای های اخذ شده در استان مازندران از مرز 340 هزار نفر عبور کرده است.

مردم رای دهی را به ساعات پایانی روز موکول نکنند

رئیس ستاد انتخابات مازندران همچنین از مردم خواست تا با مراجعه زودهنگام به شعبات انتخاباتی ، آرای خود را در صندوق ها ریخته و رای دهی را به ساعات پایانی روز انتخابات موکول نکنند.

حسن نژاد رای دهی زودهنگام و به موقع را در تسریع فرآیند شمارش آرا موثر دانست و افزود: بااین وجود شعبات اخذ رای استان مازندران تا زمانی که وزارت کشور اعلام کند باز بوده و تعرفه ها توزیع می شود. 

به گفته او مهلت رسمی اخذ رای تا ساعت 18 امروز خواهد بود و چنانچه وزارت کشور صلاح ببیند این مهلت را تمدید خواهد کرد و در غیر این صورت بر اساس زمانبندی رسمی و قانونی شعبات باز است.

برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در مازندران 171 نامزد صلاحیت حضور در انتخابات را دریافت کردند که 43 نفر آنها انصراف دادند و اکنون 128 نفر با یکدیگر رقابت دارند. 

نامزدهای انتخاباتی مازندران باید بر سر 12 کرسی استان در مجلس شورای اسلامی در 9 حوزه انتخابیه رقابت کرده و رای 2 میلیون 432 هزار واجد شرایط مازندرانی را به خود جلب کنند. 

انتخابات مجلس شورای اسلامی از صبح روز جمعه 2 اسفند در استان مازندارن همزمان با سراسر کشور در سه هزار و 80 حوزه اخذ رای آغاز شد. 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان