آیت‌الله آملی لاریجانی: کشورهای سلطه امروز سیلی محکمی از مردم ایران خواهند خورد

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: دشمنان خواهند فهمید که مردم ایران کشوری با زور و تهدید و فشارها خصوصا فشارهای حداکثری در بحث تحریم ناامید نمی‌شوند.

آیت‌الله آملی لاریجانی: کشورهای سلطه امروز سیلی محکمی از مردم ایران خواهند خورد

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، مستقر در محل هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و اولین میاندوره‌ای پنجمین دوره خبرگان رهبری، آیت‌الله آملی لاریجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، پس از انداختن رأیش در صندوق 1794 مستقر در این هیئت، در جمع خبرنگاران گفت: حضور در این عمل اجتماعی و عبادی را به مردم تبریک عرض می کنم و حضور در انتخابات برای اقتدار کشور و تامین امنیت ملی ما بسیار تاثیر گذار است.

وی افزود: در انتخابات ما هم تجلی مردم سالاری دینی را برای منطقه و دنیا داریم، شاید در این 40 سال در هیچ کشور دنیا به این شکل مردمش در پای صندوق های رای حاضر نبودند و این یک مزیت بسیار بزرگی برای نظام جمهوری اسلامی است.

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: مردم ایران با درایت و بصیرت حضور گسترده خود در انتخابات را نشان دادند و به امنیت ملی بسیار مدد رساندند و به اقتدار و انسجام ملی کمک کردند.

آیت‌الله آملی لاریجانی افزود: بنابراین حضور یکپارچه مردم در انتخابات بسیار اثر گذار است و ما مطمئنیم کشورهای سلطه روی حضور مردم حساب دیگری بازخواهند کرد.

وی  گفت: آنها هم سیلی محکمی از مردم  به خاطر تلاش‌های ناموفق شان  در این ایام که می‌خواستند مردم را از حضور در پای صندوق های رای ناامید کنند، خواهند خورد.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: ان شاءالله حضور مردم موثر و سرنوشت ساز خواهد بود و هم انتخاب اصلح کمک خواهد کرد که مجلس به عنوان نهاد ریل‌گذار دستگاه‌های اجرایی است تقویت شود تا بتواند با تقنین مناسب برای دستگاه های اجرایی وضع بهتری را برای کشور رقم بزنند و تحول ایجاد کنند.

آیت‌الله آملی لاریجانی تاکید کرد: همانطور که رهبر انقلاب نیز فرمودند، این انتخابات تاثیرهای بسیار مهمی در  کشور خواهد داشت. ما مطمئنیم حضور مردم انسجام و همبستگی میان آنها را نشان خواد داد.

وی افزود: آنها خواهند فهمید که مردم ایران کشوری با زور و تهدید و فشارها خصوصا فشارهای حداکثری در بحث تحریم ناامید نمی‌شوند.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: مشکلات در کشور وجود دارد و اتفاقا همین حضور مردم نشان می‌دهد که مرز مطالباتشان را از مرز نظام و از مرز حفظ امنیت ملی جدا می‌کنند.

آیت الله لاریجانی افزود: ما امیدواریم مجلس قوی سرکار بیاید و بتواند کمک کار باشد برای پیشرفت کشور و تقنین صحیح در کشور و رفع مشکلات معیشتی مردم و ان شالله همه نهادها دست به دست هم بدهند و با توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری کشور بر خلاف میل کشورهای سلطه مسیر پیشرفت خواهد پیمود.

/

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان