فرمانده سپاه زنجان:

دشمن از پشتوانه مردمی در حمایت از انقلاب و نظام، هراس دارد

زنجان - ایرنا - فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: برگزاری پرشور انتخابات و مشارکت بالای مردم در پای صندوق‌های اخذ رای، تضمین کننده امنیت و اقتدار کشور خواهد بود زیرا دشمنان از پشتوانه مردمی نظام بیش از امکانات تسلیحاتی، هراس دارند.

دشمن از پشتوانه مردمی در حمایت از انقلاب و نظام، هراس دارد

سردار جهانبخش کرمی روز جمعه /2 اسفند ماه/ در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با تاکید براینکه طی مسیر انقلاب بدون حضور گسترده و یکپارچه مردم، میسر نمی شود، افزود: حضور بالا و آگاهانه مردم در صحنه های مختلف باعث می شود تا مسیر به درستی طی شود.

وی با اشاره به اینکه انتخابات و رای‌گیری نماد دموکراسی واقعی بوده و به این علت انتخابات مهم است اظهار داشت: مردم مومن، ولایتمدار و انقلابی ایران از ابتدای پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و در دوران هشت سال دفاع مقدس در تمام صحنه‌هایی که نیاز به حضور بوده حاضر شده‌اند و امروز نیز به رغم ناملایمات و مشکلات با حضور گسترده در پی صندوق های رای،  دشمنان را سخت مایوس و ناامید خواهند کرد.

سردار جهانبخش با بیان اینکه یکی از ویژگی‌های بسیار بارز جامعه انقلابی این است که خود افراد باید برای سرنوشت خود و جامعه تصمیم‌گیری کنند،  تصریح کرد: شرکت در انتخابات یکی از جلوه‌هایی بسیار خوبی است که مردم می‌توانند پشتیبانی خود از انقلاب و نظام،  ولایت را به نمایش بگذارند و به حتم حضور حداکثری، خشم دشمنان را موجب خواهد شد.

وی حضور در انتخابات را تکلیف شرعی خواند و افزود: با انتخاب آگاهانه و درست می‌توان نامزدهایی دلسوز، مردمی، صادق، ولایت مدار، انقلابی، دشمن شناس و استکبارستیز را راهی مجلس کرد تا بتوانند فرمایشات مقام معظم رهبری را عملیاتی کرده و به‌جای نگاه به بیگانه به ملت خود نگاه و تکیه کنند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) با اشاره به فرمایشات و رهنموهای مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت مشارکت در انتخابات و با بیان اینکه ایشان در بیانات خود، انتخابات را برای کشور و ملت، فرصتی بسیار بزرگ و برای دشمنان نیز تهدید خواندند، گفت: میزان مشارکت در انتخابات برای هر کشوری، دارای اهمیت و ویژگی های خاص است.

سردار جهانبخش افزود: حضور حداکثری در پای صندوق های اخذی رای می تواند جواب دندان شکنی برای یاوه گویی های دشمنان انقلاب و نظام باشد که به همین علت از تمام ظرفیت و توانمندی های موجود در جامعه برای افزایش مشارکت حداکثری استفاده می شود.

وی با بیان اینکه لازمه حفظ نظام، این است که شهروندان بتوانند از حق آزادانه انتخاب شدن و انتخاب کردن برخوردار باشند، به 2 ویژگی مجلس قوی و توانمند اشاره کرد و اظهار داشت: ویژگی نخست این است که مجلس، پشتوانه عظیمی از رای مردم داشته باشد چراکه مجلس با داشتن پشتوانه مردمی می تواند تهدیدات دشمن را ناکام بگذارد و ویژگی دوم نیز این است که مجلس از جنس مدرس و سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی باشد.

سردار کرمی ادامه داد: امروز مجلس قوی، مجلسی است که ترکیبش، نمایندگانش و نگاهشان همانند سردارسلیمانی باشد و امروز راه و مکتب سردار سلیمانی می تواند گره گشای مشکلات ملت ایران باشد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان