لاریجانی: شرکت در انتخابات فشار‌های دشمن را کاهش می‌دهد

خبرگزاری تسنیم: علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی صبح امروز ضمن شرکت در انتخابات، امروز را روز سرنوشت ملت ایران خواند و اظهار داشت: مردم با رای به نمایندگان خود دو کار را انجام می‌دهند ابتدا اینکه سازمان کشور را برای اداره بهتر تقویت می‌کنند، و سپس یک پشتیبانی سیاسی امنیتی از کشور می‌کنند.

وی افزود: در روز‌های اخیر این موضوع از سوی مسئولان آمریکایی مطرح شد که مردم را از حضور در انتخابات مایوس کنند، علت آن هم همین است که از این ظرفیت بتوانند استفاده کنند و بعد فشار‌ها بر مردم را افزایش دهند.

رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: رای دادن شاید یک ساعت از هر فرد ایرانی وقت بگیرد، ولی عملا کارامدی‌های سیستم حکومت را افزایش می‌دهد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: هم پشتیبانی رای مهم است و هم انتخاب افراد شایسته‌ای که مد نظر ملت عزیز هست و دشمن را پس می‌زند وقتی رای مردم در پای صندوق‌های رای افزایش پیدا می‌کنند، به همان میزان هم طرف مقابل مجبور است عملا از خواسته هاش صرف نظر کند یا کاهش دهد، بنابراین از این جهت روز مبارکی است.

بیشتر بخوانید

انتخابات ایران؛ استاندار بوشهر رای خود را به صندوق شعبه 90 خلیج فارس انداخت +تصاویر

سردار حاجی زاده: حضور مردم در انتخابات به امنیت و اقتدار کشور کمک می‌کند

انتخابات ایران؛ نماینده، ولی فقیه در استان مازندران: حضور پرشور ملت در انتخابات؛ دشمنان را مایوس می‌کند

لاریجانی ادامه داد: قطعا مجلس به عنوان یکی از ارکان تصمیم گیری نظام، خانه ملت و رکن مهم مردم سالاری دینی جایگاه مهمی برای تصمیم گیری است.

وی افزود: بودجه کشور هر سال باید در این مجلس تصویب شود چه مقدار به روستا‌ها برسد برای کار‌های زیر بنایی، چه مقدار برای واحد‌های تولیدی، چه مقدار برای یارانه ها، همه در مجلس تعیین می‌شود، ممکن است مقدمات آن را دولت معین کند، اما در نهایت لایحه به مجلس می‌آید و تصمیم گیری می‌شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در مورد مسکن، در همین مجلس مطرح شد، برای کسانی که خانه ندارند مسکن ایجاد شود، یا زمین داده شود، چه در روستا باشد چه در شهر در مجلس تصمیم گیری شد، در مورد شغل جوانان ما در روستا‌ها که مجبور به مهاجرت نشوند، در مجلس تصمیم گیری شد که 1.5 میلیارددلار از صندوق ملی و همین مقدار هم بانک‌ها که وام ارزان قیمت بدهند که روستاییان در حاشیه روستا‌ها صنایع مربوطه را تشکیل دهند و شغل داشته باشند، بنابراین تصمیم‌های مهمی که به زندگی روزمره مردم مربوط است و یا آینده آن در مجلس گرفته می‌شود.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در مورد شورای معادن، در همین مجلس تصویب شد که لازم نباشد کسی از استانی برای تصویب معدن و سرمایه گذاری به تهران بیاید و در همان استان خودش مشخص می‌شود، یا تسهیل فضای کسب و کار این اختیار را به استاندار داد که بتوانند سرمایه گذاری در استا نها را سهل کنند، فکر می‌کنم مردم عزیز اگر حضور داشته باشند و پشتیبانی جدیدی از مجلس کنند و انتخاب‌های شایسته‌ای طبق ملاک رهبری داشته باشند، ان‌شاالله از مجلس خوبی برخوردار خواهیم بود که ضمن کمک به حل مسائل و دشمن را از فشار‌ها به ایران به عقب براند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان