انتخابات مجلس ۹۸ ؛جهانگیری: شمار حضور مردم در انتخابات بالاست/ دولت و مجلس می‌توانند قدم‌های بزرگی بردارند

معاون اول رئیس‌جمهور گفت: صندوق رأی جایی است که مردم ایران با آن حرف خود را به جهان اعلام می‌کنند و ما باید پیام مردم را بگیریم و به نظر آنها احترام بگذاریم.

انتخابات مجلس 98 ؛جهانگیری: شمار حضور مردم در انتخابات بالاست/ دولت و مجلس می‌توانند قدم‌های بزرگی بردارند

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگراری تسنیم، مستقر در وزارت کشور، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور پس از به صندوق انداختن رأی در وزارت کشور طی سخنانی اظهار داشت: طبق خبرهایی که شنیده شده، حضور مردم در انتخابات بالاست. مجلس شورای اسلامی نقش سازنده‌ای‌دارد و می‌تواند نقش تعیین‌کننده‌ای در سرنوشت مردم داشته باشد.

وی افزود: دولت و مجلس می‌توانند قدم‌های بزرگی بردارند و‌ مجلس گره‌هایی که در حوزه سیاست خارجی، اجتماعی و اقتصادی وجود دارد را برطرف کند.

معاون اول رئیس‌جمهور تشریح کرد: آمریکایی‌ها در چهل سال گذشته همواره علیه ایران اقدامات متعددی مثل هدف قراردادن هواپیمای مسافری ایران، طبس و در آخر ترور سردار سلیمانی انجام دادند اما مردم ایران جواب آنها را دادند.

جهانگیری اضافه کرد: صندوق رأی جایی است که مردم ایران با آن حرف خود را به جهان اعلام می‌کنند و ما باید پیام مردم را بگیریم و به نظر آنها احترام بگذاریم.

به گزارش تسنیم، جهانگیری در وزارت کشور از کمیته الکترونیک ستاد انتخابات کشور که دستگاه‌های رصد و پشتیبانی انتخابات در آن وجود دارد، بازدید کرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان