معاون خدمات شهری شهرداری مطرح کرد؛

پاکسازی معابر پایتخت از تبلیغات نامزدها با پایان زمان رای گیری

عطایی گفت: هم زمان با اعلام پایان زمان اخذ رای انتخابات مجلس کار پاکسازی معابر از تبلیغات نامزدها آغاز می شود.

پاکسازی معابر پایتخت از تبلیغات نامزدها با پایان زمان رای گیری

اصغر عطایی مدیر کل امور خدمات شهری شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،با تاکید بر آمادگی نیرو‌های خدمات شهری شهرداری تهران برای پاکسازی معابر پایتخت از تبلیغات نامزد‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: پس از پایان زمان قانونی اخذ رای در شعب انتخابات نیرو‌های شهرداری تهران به پاکسازی معابر از تبلیغات نامزد‌ها اقدام می‌کنند.

مدیر کل امور خدمات شهری شهرداری تهران افزود: در مدیریت شهری تا پایان زمان اخذ رای نمی‌توان هیچ یک از تبلیغات نامزد‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی را از سطح معابر پاکسازی کرد و پایان زمان تبلیغات نامزد‌ها به این معنی نیست که این اجازه را داریم تا تبلیغات آن‌ها را از سطح معابر جمع کنیم.


بیشتر بخوانید: حمله با کوکتل مولوتف به ستاد انتخاباتی یک کاندیدای مجلس در تهران 


عطایی تاکید کرد: زمان شروع به کار نیرو‌های خدمات شهری شهرداری تهران برای پاکسازی معابر همزمان با اعلام زمان پایان اخذ رای آغاز می‌شود.

او تصریح کرد: بسیاری از نامزد‌هایی که در مقابل ستاد‌های تبلیغاتی خود به نصب بنر و داربست اقدام کردند پس از پایان مهلت اخذ رای به پاکسازی هرچه سریعتر معابر پایتخت از تبلیغات پوستر‌ها و داربست‌های تبلیغاتی اقدام می کنند.

مدیر کل امور خدمات شهری شهرداری تهران ادامه داد: نیرو‌های خدمات شهری شهرداری تهران برای پاکسازی معابر پایتخت از تبلیغات در آماده باش کامل به سر می‌برند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان