واکنش صادقی‌مقدم به تحریم ۵ عضو شورای نگهبان: هیچ نگرانی از تحریم آمریکا نداریم و برای ما هیچ اهمیتی ندارد

عضو حقوقدان شورای نگهبان درباره تحریم ۵ عضو این شورا توسط آمریکا گفت: ان شاءالله ائمه اطهار(ع) و امام خامنه‌ای ما را از سربازی خود تحریم نکنند.

واکنش صادقی‌مقدم به تحریم 5 عضو شورای نگهبان: هیچ نگرانی از تحریم آمریکا نداریم و برای ما هیچ اهمیتی ندارد

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، مستقر در محل هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و اولین میان دوره‌ای پنجمین دوره خبرگان رهبری، محمدحسن صادقی مقدم عضو حقوقدان شورای نگهبان درباره تحریم 5 عضو این شورا از سوی آمریکا، گفت: ان شاءالله که ائمه اطهار(ع) و امام خامنه‌ای عزیز، ما را از سربازی خود تحریم و خارج نکنند.

وی افزود: هیچ نگرانی از تحریم آمریکا و کشور‌های غربی نداریم و برای ما هیچ اهمیتی ندارد.

عضو حقوقدان شورای نگهبان تاکید کرد: در زیر چتر ولایت علی ابن ابی طالب (ع) و امام خامنه‌ای عزیز افتخار می‌کنیم که هستیم و ان شاء الله خداوند همه ما را عاقبت به خیر کند و مدیون شهدا و امام عزیز قرار ندهد.

صادقی مقدم به آغاز رأی‌گیری در سراسر کشور اشاره کرد و گفت: خداوند را شاکریم که در روز انتخابات دوم اسفند در خدمت مردم عزیز کشورمان هستیم که با همکارانمان بر حق الناس مردم نظارت کنیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: ان شاء الله در این انتخابات هم مانند دوره‌های گذشته افتخار بیافرینند و برگ زرین دیگری را بر اوراق زرین کشورمان بیفزایند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان