بهار انتخابات در زمستان سرد و برفی شهرستان پردیس

تهران- ایرنا- یکصد و ۱۶ حوزه اخذ رای از ساعات اولیه صبح روز جمعه دوم اسفند ماه، میزبان مردم ولایتمدار شهرستان پردیس برای ثبت همدلی و همراهی شهروندان در روز سرد و برفی این شهر هستند.

بهار انتخابات در زمستان سرد و برفی  شهرستان پردیس

مسئولان برگزاری انتخابات، زن، مرد، رای اولی، رای چندمی، همه و همه برای استفاده از فرصت تعیین سرنوشت خود با انتخاب  نماینده اصلح در تلاش و تکاپو هستند.

زمزمه و پچ پچه در مورد بیماری کرونا و سرایت آن به شهرستان پردیس هم رسیده  است در برخی از حوزه های اخذ رای در ابتدای  ورود بوی اکالیپتوس و اسفند به مشام می رسد که حکایت از توجه مسئولان شعب اخذ رای  به سلامت رای دهندگان دارد.

امسال، انگشت زدن پای برگه انتخابات به اختیار افراد گذاشته شده است اما رای اولی ها با شور و شوق  انگشت جوهری خود را به همدیگر نشان می دهند و به رای دادن و بزرگ شدن خود می بالند.

نوجوان رای اولی که در حال نوشتن لیست کاندیداهای مورد نظر خود است به خبرنگار ایرنا می گوید: این رای سرنوشت ما را تعیین می کند، دوستانم در راه هستند و قرار هست همه با هم آرای خود را در یک زمان در صندوق بیندازیم.

خانم مسن بومهنی که عصا زنان به کنار صندوق رای آمده می گوید: به گفته رهبر، رای دادن تکلیف شرعی است و همه ما باید به تکلیف شرعی خود عمل کنیم تا دشمن روسیاه و ناامید شود.

یک معلم بازنشسته که در حوزه اخذ رای شهر پردیس  حضور دارد،   شهدا و خانواده معزز شهدا را برندگان اصلی این میدان رقابت می داند و می گوید هر کس که برای انقلاب قدمی برداشته برنده اصلی این روز حماسه ساز است و هر کس ایران را دوست دارد باید رای بدهد.

فرماندار شهرستان پردیس در حاشیه حضور خود در یکی از حوزه های اخذ رای در جمع خبرنگاران اظهار داشت:  تعرفه رای برای تمام شعبات و صندوق ها به اندازه مورد نیاز تامین شده است.

عبدالعظیم رضایی با اشاره به ذخیره 20 درصد از تعرفه ها  اظهار داشت: تعرفه های ذخیر شده در صورت نیاز به شعبات متقاضی ارسال خواهد شد.

امام جمعه شهرستان پردیس گفت: مردم مومن و معتقد ولایتمدار شهرستان پردیس وظیفه شرعی خود را پر شور و با انگیزه در ساعات اولیه صبح  روز جمعه دوم اسفند ماه برای تعیین سرنوشت خود شروع کردند.

حجت الاسلام سید حسین حسینی گفت:  حضور و مشارکت حد اکثری مردم یکی دیگر از سیلی هایی است که مردم با حضور پر شور خود بر صورت آمریکا و نوکرانش می نوازند.

وی ادامه داد: مردم ما با حضور خود به دنیا اعلام می‌کنند که خون حاج قاسم سلیمانی در رگهای ما جریان  دارد و منتظر انتقامات سخت ما باشند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پردیس با بیان اینکه برگزاری سالم انتخابات در اولویت قرار دارد، اظهار داشت: سه تیم  ویژه دادگستری در شهرهای بومهن و پردیس و بخش جاجرود برای رسیدگی به تخلفات مستقر شدند.

علیرضا آقاجری گفت: با رصد تخلفات خرید و فروش رای در بومهن و  ورود آرای ساماندهی شده از بومهن به رودهن اقدامات پیشگیرانه ای خواهیم داشت.

وی افزود: تاکنون گزارشی از موارد تخلفات انتخاباتی گزارش نشده است.

مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: امسال برای نخستین بار، شعبات اخذ رای در فازهای  8، 5، 11 مسکن مهر شهر جدید پردیس با مساعدت فرماندار شهرستان مسقر شدند.

سید مهدی هدایت گفت: سه شعبه اخذ رای در فاز 8، یک شعبه در فاز 5  و سه شعبه اخذ رای در فاز 11 مسکن مهر پردیس برای رفاه حال ساکنان دایر شده است.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و نخستین میان‌ دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری همزمان از ساعت 8 صبح امروز -جمعه - دوم اسفند در 208 حوزه انتخابیه - 6 هزار و 112 شعبه شهری، 577 شعبه روستایی و 461 شعبه سیار اخذ رای- برای تعیین 290 نماینده مجلس شورای اسلامی و تعیین7 نماینده مجلس خبرگان رهبری در 5 حوزه انتخابیه تهران، خراسان شمالی، خراسان رضوی، فارس و قم برگزار می‌شود.

در این دوره از انتخابات 57 میلیون و 918 هزار و 159 نفر واجد شرایط رای دادن و 2 میلیون و 931 هزار و 766 نفر رای اولی هستند.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود 300 هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان