تمدید زمان انتخابات مجلس تا ساعت ۲۰ به جز یک استان/ بازدید وزیر اطلاعات از ستاد انتخابات/ نمایندگان شعب در صورت نیاز به تعرفه به فرمانداری اطلاع دهند

ایسنا نوشت:دبیر ستاد انتخابات کشور گفت: انتخابات مجلس شورای اسلامی تا ساعت ۲۰ تمدید شد.

تمدید زمان انتخابات مجلس تا ساعت 20 به جز یک استان/ بازدید وزیر اطلاعات از ستاد انتخابات/ نمایندگان شعب در صورت نیاز به تعرفه به فرمانداری اطلاع دهند

 سید اسماعیل موسوی گفت: در حوزه لردگان انتخابات تمام شد. حوزه اردل و فارس تا ساعت 19تمدید شد و در سایر حوزه ها انتخابات تا ساعت20 تمدید شد.

اطلاعیه شماره 33 ستاد انتخابات کشور

براساس اطلاعیه شماره 33 ستاد انتخابات کشور، زمان اخذ رأی به مدت دو ساعت یعنی تا ساعت 20 (8 شب) در سراسر کشور به جز استان چهارمحال و بختیاری تمدید می‌گردد.

متن اطلاعیه به شرح زیر می‌باشد:

ستاد انتخابات کشور ضمن تشکر از حضور گسترده ملت شریف ایران که در پیروی از امر مقام معظم رهبری در اولین انتخابات گام دوم انقلاب، در آستانه‌ی خلق حماسه‌ی دیگری هستند و با عنایت به گزارش‌های دریافتی از حوزه­های انتخابیه سراسر کشورمبنی بر حضور مردم در شعب اخذ رأی و درخواست تمدید مدت زمان اخذ رأی، نظر به موافقت وزیر محترم کشور، به استناد تبصره یک ماده 8 آیین نامه اجرایی قانون انتخابات مجلس خبرگان رهبری و تبصره 4 ماده 10 قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، زمان اخذ رأی به مدت دو ساعت یعنی تا ساعت 20 (8 شب) در سراسر کشور به جز استان چهارمحال و بختیاری تمدید می‌گردد.

قابل ذکرآن که پایان زمان اخذ رأی در حوزه انتخابیه لردگان و خانمیرزا اعلام و در حوزه انتخابیه اردل، فارسان، کوهرنگ وکیار به مدت یک ساعت یعنی تا ساعت 19 (7شب) تمدید می‌گردد.

بازدید وزیر اطلاعات از ستاد انتخابات کشور 

همچنین بر اساس آنچه ایسنا نوشته است، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمود علوی وزیر اطلاعات عصر جمعه با حضور در وزارت کشور از ستاد انتخابات کشور بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند اخذ رای در حوزه‌های انتخابیه و شعب اخذ رای سراسر کشور قرار گرفت.


همچنین استاندار تهران عصر امروز از شعب اخذ رای شهرستان شهریار بازدید کرد.

انوشیروان محسنی بندپی عصر امروز(جمعه)به منظور سرکشی به شعب انتخاباتی استان تهران، به شهر شهریار سفر و از شعبه انتخاباتی مدرسه پسرانه معلم و مسجد جامع شهریار بازدید کرد

نمایندگان شعب در صورت نیاز به تعرفه به فرمانداری اطلاع دهند

 ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره 32 اعلام کرد نمایندگان شعب در صورت نیاز به دریافت تعرفه‌های بیشتر به فرمانداری یا بخشداری مربوطه جهت تأمین کسری تعرفه و برگ رأی اطلاع دهند.

متن اطلاعیه به شرح زیر می‌باشد:

با توجه به حضور گسترده ملت حماسه‌ساز ایران اسلامی در شعب اخذ رأی به نمایندگان فرماندار و اعضای شعب ابلاغ می‌گردد تعرفه‌ها و برگ‌های رأی مصرف نشده شعبه را شمارش نمایند و در صورت نیاز به دریافت تعرفه‌های بیشتر به فرمانداری یا بخشداری مربوطه جهت تأمین کسری تعرفه و برگ رأی اطلاع دهند.

ستاد انتخابات کشور

27215

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان