بازدید رئیس دفتر رهبر انقلاب از ستاد انتخابات/ عضو حقوقدان شورای نگهبان: حضور مردم در انتخابات نشان پویایی نظام اسلامی است

ایسنا نوشت: حجت‌الاسلام و المسلمین محمد محمدی گلپایگانی دقایقی پیش از ستاد انتخابات کشور بازدید کرد.

بازدید رئیس دفتر رهبر انقلاب از ستاد انتخابات/ عضو حقوقدان شورای نگهبان: حضور مردم در انتخابات نشان پویایی نظام اسلامی است

رییس دفتر رهبر انقلاب در پی این بازدید در جریان آخرین میزان مشارکت مردم تاکنون و روند کلی برگزاری انتخابات قرار گرفت.

طحان نظیف: انتخابات آبروی کشور است

هادی طحان نظیف نیز در جریان بازدید از روند برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و اولین میان دوره ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در مسجدالنبی نارمک در جمع خبرنگاران با اشاره به حضور گسترده مردم در انتخابات گفت: در این انتخابات همانند انتخابات‌های گذشته شاهد حضور پرشور مردم در آغازین ساعات رای گیری بودیم.

به گفته وی مردم از لحظات ابتدایی آغاز رای‌گیری در حوزه های اخذ رای حضور پیدا کرده بودند، در برخی از حوزه ها هم قبل از شروع رای گیری شاهد حضور مردم در شعب بودیم.

به نوشته ایسنا، طحان نظیف مشارکت مردم را در انتخابات امروز بسیار چشم گیر دانست و افزود: مردم می خواهند همانند 41 سال گذشته تصمیم گیرنده مسایل اصلی کشور باشند. یک مجلس قوی می تواند تصمیم های مهم و اساسی برای کشور اتخاذ کند.

وی در پایان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری، تاکید کرد: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند انتخابات آبروی کشور است و در بعد بین المللی این آبرو، اعتبار و مشروعیت کشور و ملت ایران را به رخ جهانیان می کشاند به همین دلیل حضور مردم‌ در انتخابات توطئه های دشمنان را نقش بر آب کرده و می کند.

امیر صباحی فرد: حضور آگاهانه مردم پای صندوق‌ها نشان از پویایی نظام اسلامی است

همچنین به گزارش مهر، امیر صباحی فرد در جمع خبرنگاران با اشاره به حضور آگاهانه مردم در شعبات اخذ رأی گفت: این حضور آگاهانه نشان از موقعیت شناسی و بصیرت انقلابی مردم دارد که در موقع مناسب حمایت خود را از نظام اعلام می‌کنند و این نشان از پویایی نظام اسلامی دارد.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش افزود: حضور پرشور مردم ولایت مدار در راهپیمایی 22 بهمن نوید یک انتخابات پرشور داشت و امروز وظیفه نمایندگان محترم بسیار سنگین‌تر است چرا که باید قدر شناس این حضور و انتخاب باشیم.

سرتیپ صباحی فرد تصریح کرد: قطعاً توجه به رهنمودهای ارزشمند رهبری در مورد خصوصیات یک نماینده انقلابی می‌تواند راه گشای یک انتخاب درست باشد و انشا الله بتوانیم مجلسی فعال، انقلابی و با کارایی بالا داشته باشیم تا بتوانیم کشور را بیش از پیش به توسعه و پیشرفت مناسب مردم شریف ایران اسلامی برسانیم.

217214

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان