تمامی مدارس سیستان و بلوچستان فردا دایر است

زاهدان - ایرنا- رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: مدارس این استان طبق روال گذشته دایر است و هیچ مدرسه ای فردا /شنبه/ تعطیل نیست.

تمامی مدارس سیستان و بلوچستان فردا دایر است

داوود گلی جمعه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مدارس سیستان و بلوچستان فردا (سوم اسفند) تعطیل نبوده و روال عادی خودشان را طی می کنند.

وی افزود: ضروری است والدین و دانش آموزان بدون توجه به شایعات بی اساس، اخبار این حوزه را از منابع موثق پیگیری کنند.

رییس روابط عمومی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: شعب اخذ رای که در مدارس دایر شده بود تا پایان امشب کار جمع آوری و شمارش آرا را به اتمام می رسانند و مدارس برای فردا آماده پذیرش دانش آموزان خواهد بود.

با توجه به اینکه تعدادی از مدارس کشور به دلیل فعالیت شعب اخذ رای تعطیل اعلام شده برخی افراد در فضای مجازی شایعاتی مبنی بر تعطیلی مدارس منتشر کرده اند که از سوی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان تکذیب شد.

به گزارش ایرنا به منظور جمع آوری آرای مردم سیستان و بلوچستان یک هزار و 689  شعبه اخذ رای دایر شده است که برخی از این شعب در مدارس قرار دارد.

سیستان و بلوچستان دارای 8 کرسی از 6 حوزه انتخابیه شامل حوزه انتخابیه زابل 2 نفر، زاهدان 2 نفر، خاش یک نفر، سراوان یک نفر، ایرانشهر یک نفر و چابهار یک نفر است.

هم‌اینک 62 نامزد انتخاباتی در سیستان و بلوچستان با هم رقابت می کنند.

یک میلیون و 641 هزار و 314 نفر از جمعیت بیش از 2 میلیون و 700 هزار نفر واجد شرایط رای دادن هستند که از این تعداد 148 هزار و 390 نفر آنان رای اولی به حساب می آیند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان