رییس ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری

فرایند اخذ رای در حوزه انتخابیه بروجن به پایان رسید

شهرکرد- ایرنا- رییس ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری گفت: فرایند اخذ رای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهرستان بروجن به پایان رسید.

فرایند اخذ رای در حوزه انتخابیه بروجن به پایان رسید

جعفر مردانی گرم‌دره روز جمعه به خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: با توجه به درخواست فرماندار شهرستان بروجن روند برگزاری انتخابات مجلس یازدهم در این حوزه انتخابیه تا ساعت 21 (9 شب) تمدید شده بود.

وی افزود: هم‌اینک انتخابات در حوزه انتخابیه شهرستان بروجن به پایان رسیده است و باید درب شعب بسته شود.

مردانی گرم‌دره تصریح کرد: روند برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهرستان‌های شهرکرد، سامان و بن تا یک ساعت دیگر یعنی تا ساعت 22 (10 شب) شب ادامه دارد.

وی یادآور شد: البته وزارت کشور به استانداران اختیار داده در صورت پایان مراجعه رای‌دهندگان به شعبه‌های اخذ رای و تمام شدن فرایند رای‌گیری در هر کدام از حوزه‌های انتخابیه، می‌توانند نسبت به اتمام فرایند اخذ رای اقدام کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: در همین راستا و بنا بر درخواست فرماندار شهرستان بروجن روند برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در این حوزه انتخابیه ساعت 21 (9 شب) به پایان رسید.

مردانی گرم‌دره گفت: روند برگزاری انتخابت مجلس یازدهم در حوزه انتخابیه لردگان و خانمیرزا بدون تمدید و در مدت زمان قانونی برگزاری انتخابت ساعت 18 (6 شب) و همچنین در حوزه انتخاباتی اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار با یک ساعت تمدید در ساعت 19 (7 شب) به پایان رسیده بود.

وی افزود: هم‌اینک روند برگزاری انتخابت مجلس یازدهم در حوزه‌های انتخابیه بروجن، لردگان و خانمیرزا و همچنین اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار پایان یافته است.

به گزارش ایرنا، از مجموع 4 حوزه انتخابیه چهارمحال و بختیاری در مجلس شورای اسلامی روند رای‌گیری در 3 حوزه انتخاباتی تاکنون پایان یافته است.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه دوم اسفند همزمان در سراسر کشور برگزار شد.

مردم چهارمحال و بختیاری 4 نفر را برای حضور در مجلس یازدهم انتخاب می‌کنند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان