مهلت رای گیری در قزوین به جز تاکستان تا ساعت ۲۲ تمدید شد

قزوین - ایرنا - مهلت رای گیری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان قزوین به جز شهرستان تاکستان که ساعت ۲۱ به اتمام می‌رسد، تا ساعت ۲۲ تمدید شد.

مهلت رای گیری در قزوین به جز تاکستان تا ساعت 22 تمدید شد

منوچهر حبیبی، رییس ستاد انتخابات استان قزوین شامگاه جمعه به خبرنگار ایرنا گفت: بنابر آخرین جمع بندی اطلاعات از شهرستان‌های استان قزوین و درخواست فرمانداران، مهلت رای گیری به جز شهرستان تاکستان تا ساعت 22 ادامه دارد.

وی اضافه کرد: در خصوص آمار نرخ مشارکت مردم استان قزوین در انتخابات و همچنین میزان تعرفه‌های مصرف شده در حال جمع بندی هستیم و در پایان شب آمار مربوطه اعلام می‌شود.

حبیبی همچنین در خصوص انتخابات در شهرستان تاکستان یادآور شد: تمامی رای دهندگانی که پس از ساعت 21 در شعبه‌های اخذ رای حضور داشته باشند می‌توانند در انتخابات شرکت کنند و از این ساعت به بعد درب‌های شعبه بسته شده و امکان ورود افراد جدید به شعبه وجود ندارد.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از ساعت هشت صبح امروز جمعه آغاز شد.

براساس اعلام ستاد انتخابات کشور مهلت رای گیری تا ساعت 18 اعلام شده بود که تا ساعت 20 امشب تمدید شد.

استان قزوین در این دوره از انتخابات مانند ادوار قبلی دارای سه حوزه اتتخابیه با چهار کرسی نمایندگی است.

139 نامزد از حوزه های انتخابیه استان قزوین تایید صلاحیت شده بودند که با انصراف 52 نفر، 87 نفر بخت خود را برای کسب رای از مردم و حضور در خانه ملت محک می زنند.

حوزه انتخابیه قزوین-آبیک-البرز دارای 2 کرسی نمایندگی مجلس و حوزه های انتخابیه تاکستان و بوئین زهرا-اوج نیز هرکدام دارای یک کرسی نمایندگی هستند.

925 هزار و 478 شهروند در استان قزوین واجد شرایط رای دهی هستند که از این تعداد 44 هزار و 318 نفر رای اولی هستند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان