هیچگونه تخلف خاص انتخاباتی در البرز رخ نداده است

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز با بیان اینکه در انتخابات استان البرز تاکنون مشکل خاصی گزارش نشده است و انتخابات با سلامت برگزار شده است،بیان کرد: در بحث تخلفات تبلیغاتی که اتفاق افتاده سعی شد که در این بخش مدیریت انجام شود

هیچگونه تخلف خاص انتخاباتی در البرز رخ نداده است

به گزارش خبرآنلاین ازالبرز ، حسن مددی  در مورد گزارشات تخلفات مربوط به  جرائم انتخابات یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان البرز، اظهار داشت: در حال حاضر تخلفات انتخاباتی قابل توجهی در استان البرز گزارش نشده است.

وی افزود: نمایندگان دادستان مداوم بر سر صندوق‌های رای حضور دارند و از باب تذکر به مواردی که تخلفاتی جزئی بودند تذکراتی داده شده است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز با بیان اینکه در انتخابات استان البرز تاکنون مشکل خاصی گزارش نشده است و انتخابات با سلامت برگزار شده است،بیان کرد: در بحث تخلفات تبلیغاتی که اتفاق افتاده سعی شد که در این بخش مدیریت انجام شود و با تذکر و رصد فضای مجازی و رسانه ای و فضای سمعی و بصری شهر تلاش شد که این بخش‌ها مدیریت شود.

مددی با بیان اینکه پروندهایی که تشکیل شده به تعداد کمتر از انگشتان یک دست است،گفت: کسانی که مرتکب تخلف یا جرمی شده اند در بخشی برخی احضار و تفهیم اتهام شدند و برای آنها قرار تامین صادر شده و با قرار تامین آزاد شدند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر فردی که به عنوان مجرم انتخاباتی بازداشت باشد،نداریم،ادامه داد: رصد لازم در این زمینه در حال انجام است و بعد از  برگزاری انتخابات  و تا پایان اعلام نتایج انتخابات دادستانی نظارت دارد اگر پروندهایی در زمینه جرائم انتخاباتی تشکیل شود در شعب فعال جرائم انتخاباتی رسیدگی و در زمان مقتصی احکام اعلام می‌شود.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان