استقبال از انتخابات در اصفهان خوب بوده است

دبیر ستاد انتخابات استان اصفهان با بیان اینکه مشکل خاصی در فرآیند انتخابات در استان اصفهان وجود نداشته است، گفت: مردم رأی دادن را به ساعات پایانی موکول نکنند.

استقبال از انتخابات در اصفهان خوب بوده است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از اصفهان ، علی اصغر رفیعی نژاد، عصر امروز در جمع اصحاب رسانه با بیان اینکه از ساعت 8 صبح امروز اخذ رأی در استان اصفهان آغاز شده است، گفت: تا کنون مشکل خاصی در فرآیند انتخابات در استان اصفهان وجود نداشته است.

وی ادامه داد: مردم استقبال خوبی از انتخابات داشته‌اند و پیش بینی می‌شود حضور مردم در پای صندوق های رأی در ادامه ساعات رأی گیری افزایش پیدا کند، از مردم خواهشمندیم زمان رأی دادن را به تعویق نیاندازند و در اسرع وقت در محل شعب اخذ رأی حاضر شوند.

دبیر ستاد انتخابات استان اصفهان با بیان اینکه هیچگونه مشکلی در تأمین تعرفه و امنیت شعب اخذ رأی وجود نداشته است، تصریح کرد: مشکلی در زمینه سلامت انتخابات وجود ندارد و امیدوار هستیم انتخاباتی پرشور در استان اصفهان برگزار شود.

رفیعی‌نژاد با اشاره به افزایش مشارکت مردم در ساعات بعد از ظهر اظهار کرد: برای اینکه میزان مشارکت مردمی را اعلام کنیم هنوز زود است و لازم است تا پایان زمان رأی گیری صبر کنیم.

وی خاطرنشان کرد: تخلفات سازماندهی شده وجود نداشته است و معدود تخلفاتی از سوی برخی اشخاص بیرون از شعب بوده است، نظیر تلاش برخی به منظور ترغیب رأی دهندگان به رأی دادن به شخص خاصی و خوشبختانه مسائل جدی در فرآیند انتخابات وجود نداشته است.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان