رییس ستاد انتخابات استان :

حضور مردم مازندران در پای صندوق‌های روند افزایشی گرفت

ساری - ایرنا - رییس ستاد انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در مازندران گفت : ارزیابی از شعب اخذ رای در استان حاکی است که حضور رای‌دهندگان در ساعت پایانی رای‌گیری بویژه در شهرها روند افزایش به خود گرفته است.

حضور مردم مازندران در پای صندوق‌های روند افزایشی گرفت

به گزارش خبرنگار ایرنا ، حسین حسن نژاد جمعه شب در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد مرکزی انتخابات در ساری افزود : بر اساس همین روند افزایشی حضور رای دهندگان بود که درخواست تمدید رای گیری را تا ساعت 22 به وزارت کشور ارائه کردیم که مورد موافقیت قرار گرفته است.

وی با اعلام این که در صورت نیاز با صلاحدید استان دوباره نیز زمان رای گیری تمدید خواهد شد ، اظهار داشت : تاکنون حدود 40 درصد از رای دهندگان مازندرانی رای خود را به صندوق انداختند و پیش بینی می شود که با روند افزایشی حضور رای دهندگان میانگین مشارکت به حدود 60 درصد برسد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتمماعی استاندار مازندران گفت : شمارش آراء در شعب اخذ رای پس از پایان مهلت قانونی رای گیری بلافاصله انجام خواهد شد.
حسن نژاد با بیان این که انتخابات در فضای امن و شور نشاط در استان در جریان است ، اظهار داشت : تاکنون مورد خاصی که بتواند در روند برگزاری انتخابات مشکلی ایجاد کند ، گزارش نشده است و به دلیل اشرافی که در فضای انتخاباتی وجود داشت، از بسیاری از تخلفات جلوگیری شده است.
وی افزود : گزارشاتی از برخی حوزه های انتخابیه در مورد خرید و فروش رای وصول شد که متعاقب آن با همکاری فرمانداران و دادستان ها در شهرستان ها ورود بموقع داشتند که باعث شد تا در این ارتباط 39 نفر از متخلفان شناسایی و با آنها برخورد قانونی صورت گرفت.
رای گیری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در مازندران همزمان با سراسر کشور ساعت 8  صبح امروز جمعه دوم اسفندماه شروع شد و تاکنون تا ساعت 22 تمدید شد که احتمال تمدید زمان رای گیری تا ساعت 23 وجود دارد.
در مازندران 2 میلیون و 434 هزار نفر وجد شرایط رای دارد که سرنوشت 12 کرسی استان در مجلس را از 9 حوزه انتخابیه مشخص می کنند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان