تامین کمبودهای تعرفه‌ در برخی حوزه‌های انتخابیه

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی گفت: هم اکنون در ورزقان به دلیل مشارکت بالا، در برخی از روستا تعرفه نیاز داشتند که تعرفه بیشتری ارسال شده است و در بقیه حوزه‌های ۱۳ گانه استان روند انتخابات با آرامش در حال پیگیری است.

تامین کمبودهای تعرفه‌ در برخی حوزه‌های انتخابیه

به گزارش خبرآنلاین از تبریز، علیار راستگو در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه 3053 شعبه اخذ رأی در استان در حال رأی گیری از مردم هستند، اظهار داشت: مردم با حضور پرشور در پای صندوق‌های رأی افراد علاقمند خود را به عنوان نماینده انتخاب کرده و به مجلس می‌فرستند.

وی با تاکید بر اینکه امروز روز سرنوشت سازی است چراکه مجلس مهم است و در رأس امور قرار دارد، افزود: مشکل خاصی در روند انتخابات نداریم و در کمال آرامش انتخابات در استان در حال برگزاری است.

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی با دعوت از مردم برای حضور به موقع در پای صندوق‌های رأی، گفت: قانونا انتخابات تا ساعت 6 فرصت دارد ولی به دلیل استقبال مردم، احتمال تمدید داریم و از مردم می‌خواهیم به موقع در شعب حضور یافته و رأی دهند.

وی با اشاره به اینکه به دلیل استقبال مردم، تقاضای تمدید انتخابات به وزارت کشور ارسال می‌کنیم، ابراز داشت: از طریق هیئت‌های اجرایی میزان تمدید اطلاع رسانی می‌شود و تمام شعبات تا پایان ساعت رأی گیری موظف به اخذ رأی هستند.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان