آمار منتشره در فضای مجازی از شمارش آرا سیستان و بلوچستان غیرواقعی است

زاهدان- ایرنا- رییس کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات سیستان و بلوچستان گفت: هم اینک بسیاری از کانال‌ها و گروه‌های فضای مجازی درحال انتشار آماری از شمارش آرا هستند که به هیچ عنوان صحت ندارد و آمار رسمی صرفا از سامانه جامع انتخابات، کمیته اطلاع رسانی و رسانه‌های رسمی اعلام می‌شود.

آمار منتشره در فضای مجازی از شمارش آرا سیستان و بلوچستان غیرواقعی است

جواد سالارزهی جمعه شب در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در این رابطه اطلاعیه ای نیز از سوی این کمیته صادر شده است که از عموم هم استانی های عزیز در خواست می شود آمار صحیح و واقعی را از طریق کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات، روابط عمومی استانداری و رسانه های رسمی پیگیری کنند و به اخبار و مطالب جعلی و کذب فضای مجازی توجهی نکنند.
وی با تشریح مفاد اطلاعیه کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان ادامه داد: به اطلاع مردم فهیم و همیشه در صحنه استان می رسد؛ با توجه به اینکه از هم‌اکنون در بسیاری از کانال‌ها و گروه‌های فضای مجازی، آمار و اطلاعات مربوط به شمارش آرا و نتایج انتخابات در حوزه‌های انتخابیه استان در حال انتشار است، از عموم مردم درخواست می شود، از آنجاییکه شمارش وتجمیع آرا توسط سامانه جامع انتخابات صورت می‌پذیرد و فقط اعضای ستاد انتخابات به آن دسترسی دارند؛ صرفاً به اخبار منتشر شده از سوی روابط عمومی استانداری و کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان استناد کنند و اخبار غیر موثق و بدون منبع این کانال‌ها را ملاک نتیجه انتخابات قرار ندهند.

به گفته رییس ستاد انتخابات و معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان کار شمارش آرا از ساعتی قبل در شعب اخذ رای این استان آغاز شده است.

علی زینی وند اظهار داشت: پس از شمارش کامل آرا نتیجه انتخابات از طریق ستاد انتخابات و رسانه های رسمی به اطلاع مردم عزیز می رسد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان