پرهیزکار: شیوع ویروس کرونا شاید شانس‌مان را برای میزبانی مسابقات قهرمانی آسیا کم کند

سرپرست کمیته فوتسال گفت: امکانات خوبی برای میزبانی مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا داریم، اما شاید شیوع بیماری کرونا شانس‌مان را برای کسب میزبانی کاهش دهد.

پرهیزکار: شیوع ویروس کرونا شاید شانس‌مان را برای میزبانی مسابقات قهرمانی آسیا کم کند

داود پرهیزکار در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره درخواست میزبانی ایران برای مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا اظهار داشت: ما درخواست‌مان را ارائه کرده‌ایم و فعلاً با توجه به تعطیلی پایان هفته (شنبه و یکشنبه) کنفدراسیون فوتبال آسیا باید منتظر باشیم تا جواب نامه ما تا چند روز آینده داده شود.

وی در پاسخ به این پرسش که «با توجه به شیوع ویروس کرونا در ایران شانس کشورمان برای کسب میزبانی کاهش یافته است؟»، گفت: ما بر حسب وظیفه باید این اقدام را انجام می‌دادیم و این فرصت را از خودمان دریغ نمی‌کردیم. زمانی هم که ما درخواست میزبانی دادیم هنوز ویروس کرونا وارد ایران نشده بود. کمیته فوتسال کار درستی انجام داده و الان هم تصمیم‌گیری بر عهده کنفدراسیون فوتبال آسیاست.

«با تمام این اوصاف شانس ایران برای میزبانی کاهش یافته است؟»، سرپرست کمیته فوتسال در واکنش به طرح دوباره این پرسش گفت: من ناامید نیستم و تا لحظه آخر تمام تلاشم را انجام خواهم داد. به لحاظ امکانات میزبانی وضعیت‌مان بهتر از سایر کشورهاست، ولی شاید اگر بخواهیم صرفاً به لحاظ شیوع بیماری کرونا شانس‌مان را بررسی کنیم، بله شانس ما شاید کم شده باشد.

پرهیزکار در مورد دیدارهای تدارکاتی تیم ملی فوتسال و بحث برگزاری تورنمنت چهارجانبه در کشور برزیل یادآور شد: همان‌طور که گفتم منتظریم تا AFC جواب نامه اول ما را در مورد زمان تقریبی مسابقات قهرمانی آسیا بدهد و بعد اقدامات لازم برای بازی‌های تدارکاتی را انجام دهیم. درباره تورنمنت برزیل هم صحبت‌هایی شده است، اما تا زمان تقریبی مسابقات قهرمانی آسیا را ندانیم هیچ برنامه‌ریزی برای این مسابقات نمی‌توانیم انجام دهیم. با این حال ولی دنبال این هستیم تا بازی تدارکاتی در برزیل انجام شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان