رونمایی از ۲ محصول دانش بنیان گروه عظام: دینام هوشمند ایرانی ساخته شد

گروه قطعات عظام از دینام هوشمند ساخته ایران رونمایی کرد.

رونمایی از 2 محصول دانش بنیان گروه عظام: دینام هوشمند ایرانی ساخته شد

به گزارش خبرآنلاین، میرغلامرضا مرتضوی، مدیر گروه برق گروه قطعات خودرو عظام و مدیرعامل شرکت سازه پویش: یازدهمین همایش بین المللی موتورهای درون سوز 29 بهمن تا اول اسفند 1398 با حضور پژوهشگران، قطعه سازان و شرکت های خودرو ساز توسط انجمن علمی موتور ایران در شرکت ساپکو برگزار شد و شرکت سازه پویش به نمایندگی از گروه قطعه سازی عظام از این همایش حمایت کرد و مشارکتی فعال داشت و از 2 دستاورد دانش بنیان خود یعنی دینام هوشمند و کنترل EMS موتور EC5 رونمایی کرد.
دینام هوشمند دینامی است که تعامل بین دینام به‌عنوان وسیله‌ای که برق خودرو را تامین می کند و ECU خودرو را به صورت دوطرفه انجام می دهد، در حالی که دینام معمولی این گونه کار نمی کند. دینام هوشمند باعث کاهش قابل توجه مصرف سوخت می شود و از سوی دیگر دوام بیشتری هم نسبت به دینام های قدیمی دارد. با تلاش های صورت گرفته دینام هوشمند عظام درپلتفورم های جدید ایران خودرو (IK322) استفاده می ‌شود. 


دستاورد دانش بنیان بعدی که در یازدهمین همایش بین المللی موتور ایران رونمایی شد، کنترل EMS موتور EC5 است. EC5 موتور جدیدی است که در پلتفورم های جدید ایران خودرو مورد استفاده قرار می‌گیرند. این EMS برای موتورهای پایه بنزینی توسط متخصصان گروه عظام طراحی و تولید شده است.
شرکت سازه پویش که متولی قطعات برق الکترونیک و برق موتور است، یک تیم R&D قوی متشکل از حدود 100 مهندس با تخصص‌های مختلف نرم‌افزار، سخت‌افزار، مکانیک و مواد از دانشگاه‌های برتر ایران دارد. 
متخصصان و سرمایه انسانی ارزشمند شرکت سازه پویش سال ها در کنار قطعه‌سازان بزرگی مثل بوش و لئو، Mobis کار کرده و آموزش‌های مختلف دیده اند. مایه افتخارمن است که اعلام کنم سرمایه انسانی شرکت هم اکنون توانایی این را پیدا کرده‌اند که با تخصص و تجربه، دانش و فناوری قطعات خودرو را به صورت بومی توسعه دهند.
ما یک حرکت بسیار جدی را برای توسعه R&D آغاز کرده ایم.  5 اسفند 1398 مجموعه بزرگ R&D یکپارچه گروه برق و الکترونیک گروه قطعات خودرو عظام آغاز به کار می کند. علاوه بر افتتاح این مرکز، همکاری با دانشگاه‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان سیاست جدیدی است که با جدیت دنبال می شود. ما دنبال آن هستیم با دادن فرصت‌های مطالعاتی به پژوهشگران دانشگاهی و حمایت از طرح های پژوهشی بر اساس الویت های گروه عظام، افق جدیدی از توسعه فناوری مبتنی بر دانش فنی ایرانیان را در صنعت قطعه سازی ایران بسازیم.

223229 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان