تیراندازی نظامیان صهیونیست به یک جوان فلسطینی

تهران – ایرنا- نظامیان صهیونیست امروز (شنبه) یک جوان فلسطینی را در منطقه باب الاسباط در شهر قدس هدف تیراندازی قرار دادند.

تیراندازی نظامیان صهیونیست به یک جوان فلسطینی

 به گزارش خبرگزاری فلسطینی "معا"، نیروهای اشغالگر در باب الاسباط، یکی از درهای مسجد الاقصی به این جوان فلسطینی تیراندازی و این جوان را  به حال خود رها کردند.

از سوی دیگر رسانه های صهیونیستی مدعی شدند که این جوان مظنون به حمله با چاقو بوده است.

این خبرگزاری ادامه داد: نیروهای صهیونیست بلافاصله بعد از تیراندازی به طور کامل منطقه را محاصره و درهای مسجد الاقصی و دروازه های بخش قدیمی قدس را بستند.

در هفته های اخیر به دنبال طرح معامله قرن از سوی دونالد ترامپ رییس جمهوری امریکا موج جدید اعتراض ها به این طرح ظالمانه از سوی مردم فلسطین و مردم دیگر کشورهای جهان افزایش یافته است .

ترامپ روز سه‌شنبه هشتم بهمن ماه 1398 همراه با «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی در کاخ سفید حاضر شد و با رونمایی از طرح سازش‌کارانه خود موسوم به «معامله قرن» اعلام کرد که این طرح، شهر قدس را پایتخت یکپارچه رژیم صهیونیستی قلمداد کرده و با بازگشت آوارگان به سرزمین خود مخالفت می‌کند.

الحاق کرانه باختری نیز بخشی از طرح معامله قرن است.

بسیاری از کشورهای منطقه مخالفت صریح خود را با این طرح اعلام کردند؛ طرحی که حق و حقوق مردم فلسطین را به طور کامل نادیده گرفته است و مانع از بازگشت آوارگان فلسطینی به سرزمین خود است .

در این طرح اسکان آوارگان در کشورهای مقیم پیش بینی شده است و این موضوع از سوی سوریه ، لبنان و اردن که بیشترین آواره های فلسطینی را در خود جای داده اند ، رد شده است .

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان