مرور آخرین برنامه‌های تاکتیکی گل‌محمدی برای بازی با سپاهان

تهران- ایرنا- آخرین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس برای دیدار با سپاهان در هفته بیستم لیگ برتر در شرایطی برگزار شد که کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس در این تمرین بدون مشکل همراه سایر بازیکنان به تمرین پرداخت.

مرور آخرین برنامه‌های تاکتیکی گل‌محمدی برای بازی با سپاهان

سرخپوشان پایتخت که خود را برای بازی با سپاهان در هفته بیستم لیگ برتر آماده می‌کنند، آخرین تمرین خود را برای این دیدار امروز شنبه از ساعت 13:30 در ورزشگاه کاظمی تمرین خود را برای این دیدار پیگیری کردند.

بازیکنان با دویدن به دور زمین و حرکات کششی بدن‌های خود را گرم کردند و سپس به انجام تمرین آقاوسط در قالب سه گروه مشغول شدند.

 بعد از این بخش مرور کارهای تاکتیکی در دستور کار سرخپوشان قرار گرفت. یحیی گل‌محمدی و حمید مطهری در بخش‌های مختلف تمرین روی اجرای دقیق جزئیات توسط بازیکنان تاکید داشتند. آنتونی استوکس که به علت بی‌انضباطی در اختیار کمیته انضباطی باشگاه قرار گرفته، تنها غایب تمرین امروز بود. گفتنی است این بازیکن پس از دیدار با الشارجه در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا از کادر فنی یک روز مرخصی گرفت اما با وجود گذشته 2 روز اضافه از آن زمان او همچنان به ایران بازنگشته است.

 شجاع خلیل زاده در تمرین امروز چند بار گلزنی کرد تا آمادگی بالای خود را نشان دهد موضوعی که با تشویق کادر فنی و سایر بازیکنان همراه شد.

 سرخپوشان بعد از تمرین در ورزشگاه کاظمی عازم فرودگاه می‌شوند تا به اصفهان بروند.

سید جلال حسینی هم که در روزها اخیر با مصدومیت دست و پنجه نرم می کرد، در بیشتر کارهای تیمی شرکت داشت و کاروان پرسپولیس را در بازی برابر سپاهان همراهی خواهد کرد.

دیدار پرسپولیس و سپاهان در هفته بیستم لیگ برتر فوتبال از ساعت 16:15 فردا یکشنبه در اصفهان برگزار خواهد شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان