سرمربی نساجی قائمشهر استعفا کرد

ساری-ایرنا- رضا مهاجری سرمربی نساجی قائمشهر که عملکردش در نیم فصل دوم رقابت‌های فوتبال با نتایج ضعیف تیمش مورد انتقاد کارشناسان فوتبالی قرار داشت، به علت آنچه که بیماری اعلام شده از سمتش استعفا کرد.

سرمربی نساجی قائمشهر استعفا کرد

به گزارش خبرنگارایرنا، در حالی رضا مهاجری برای سومین بار از سمتش  بر روی نیمکت نساجی قائمشهر  یکی از تیم های حاضر در رقابت های لیگ برتر باشگاههای ایران استعفا می کند که استعفای قبلی آن به دلیل نامعلومی مورد پذیرش هیات مدیره قرار نگرفته بود و انتظار می رود این استعفا که به صورت رسمی از سوی سایت باشگاه نساجی نیز اعلام شده، مورد پذیرش قرار گیرد و این سرمربی سومین فردی باشد که در دو سالی که نساجی در رقابت های لیگ برتر حضور دارند، از نیمکت این تیم مازنی کناره گیری می کند.
پیش از این در فصل گذشته رقابت های فوتبال لیگ برتر باشگاههای ایران  جواد نکونام و مجید جلالی دو سرمربی بودند که از نیمکت نشینی نساجی قائمشهر کناره گیری کردند و هیات مدیره باشگاه برای فصل جاری رضا مهاجری که سابقه سرمربیگری شهرخودرو مشهد را در کارنامه اش دارد را به این سمت منصوب کرد.
تایید شایعات کناره گیری پیش از استعفا 
در حالی دقایقی قبل سایت باشگاه نساجی قائمشهر استعفا یا به نوعی کناره گیری رضا مهاجری سرمربی تیمشان را علنی کرد که پیش از این پس از تساوی نساجی قائمشهر در بازی خانگی هفته بیستم برابر پارس جنوبی جم در خانه و دو شکست متوالی در برابر شاهین شهرداری بوشهر و سایپا نیز زمرمه های برکناری این سرمربی در فضای مجازی وجود داشت که از سوی مسوولان باشگاه هر بار تکذیب می شد.
علاوه بر آن علی امیری مدیرعامل باشگاه نساجی قائمشهر در آخرین مصاحبه اش با سایت باشگاه پس از اضافه شدن سیروس دین محمدی بازیکن اسبق استقلال تهران به کادر فنی این تیم اعلام کرده بود که اضافه شدن دین محمدی با موافقت سرمربی تیم ( مهاجری) به معنای ماندن این سرمربی تا پایان فصل جاری رقابت های فوتبال در همراهی با نساجی قائمشهر است.
حال علنی شدن استعفای سرمربی نساجی قائمشهر آن هم از سوی سایت باشگاه نشان می دهد که احتمال تغییر و تحول در تنها نماینده مردم شمال ایران در بالاترین سطح فوتبالی در حال انجام است.
پیش بینی می شود که سیروس دین محمدی که به تازگی به باشگاه نساجی اضافه شده یکی از گزینه های اصلی پس از استعفای مهاجری به عنوان جانشینش مطرح باشد.
تایید استعفا سرمربی نساجی 
کانال خبری نساجی اسپرت وابسته به باشگاه نساجی که تمام تغییر و تحول در این باشگاه از سوی این کانال خبری در استان انعکاس داده می شود، دقایقی قبل در خبری اعلام کرد که رضا مهاجری سرمربی تیمشان از سمتش استعفا کرد.
براساس  این خبر که به نقل از روابط عمومی باشگاه نوشته شد دلیل این استعفا را بیماری رضا مهاجری مسوول کادر فنی تیمشان اعلام کرده است.
طبق گفته روابط عمومی نشست هیات مدیره باشگاه در مورد استعفای سرمربی نساجی در حال انجام است و نتایج آن در اختیار افکار عمومی به خصوص علاقه مندان به باشگاه نساجی قرار می گیرد.
نساجی قائمشهر هم اکنون از 20 بازی رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاههای ایران با 20 امتیاز در رده یازدهم جدول قرار دارد و در هفته 21 که اواخر هفته جاری برگزار می شود مهمان تیم ماشین سازی تبریز است که در بازی رفت این تیم مازنی را در خانه با 4 گل شکست داد.
 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان