یک عضو جبهه پایداری راهی پارلمان شد/استاندار احمدی نژاد رأی آورد/نماینده جدید لاهیجان در مجلس کیست؟

مهر نوشت:«رسول فرخی» با کسب ۱۸ هزار و ۶۲۰ رأی مأخوذه به عنوان نماینده حوزه انتخابیه لاهیجان و سیاهکل انتخاب شد.

یک عضو جبهه پایداری راهی پارلمان شد/استاندار احمدی نژاد رأی آورد/نماینده جدید لاهیجان در مجلس کیست؟

رئیس ستاد انتخابات گیلان ظهر شنبه در گفتگویی اظهار کرد: از مجموع 64 هزار و 923 رأی مأخوذه «رسول فرخی» با کسب بیشترین رأی نماینده حوزه انتخابیه لاهیجان و سیاهکل شد.

محمود قاسم نژاد افزود: آقای «رسول فرخی» با کسب 18 هزار و 620 رأی یعنی بیش از 30 درصد آرا برای چهار سال به عنوان نماینده حوزه انتخابیه لاهیجان و سیاهکل انتخاب شد.

گفتنی است «ذبیح الله نیکفر» نماینده فعلی این حوزه انتخابیه نیز 18 هزار و 117 رأی کسب کرد.

نتایج رسمی انتخابات مجلس در نجف آباد، گلپایگان،خوانسار و فریدن

نتایج قطعی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستانهای نجف آباد، گلپابگان و خوانسار، فریدن و فریدونشهر اعلام شد.

نتایج رسمی انتخابات مجلس در نجف آباد، گلپابگان و خوانسار اعلام شد.

بر این اساس ابوالفضل ابوترابی چهره نزدیک به جبهه پایداری از نجف آباد با مجموع آرای 57 هزار و 700 رأی به مجلس شورای اسلامی راه یافت.

نتایج انتخابات در گلپایگان و خوانسار

همچنین در گلپایگان و خوانسار از مجموع 38 هزار و 809 رأی با سید مسعود خاتمی 21 هزار و 464 رأی به یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی راه یافت.

همچنین علی بختیار هشت هزار و 158 رأی و ایوب فصاحت سه هزار و 615 رأی در این شهرستان به دست آوردند.

نتایج انتخابات در  در فریدن، فریدون‌شهر، چادگان و بویین‌میاندشت

در فریدن، فریدون‌شهر، چادگان و بویین‌میاندشت از مجموع 62 هزار و 443 رأی حسین محمدصالحی با 26 هزار و 920 رأی به مجلس راه یافت و  اکبر ترکی نماینده فعلی این شهرستان نیز 19 هزار 181 رأی به دست آورد.

اعلام نتایج انتخابات در کاشمر، تربت حیدریه، سبزوار
همچنین نتایج شمارش آرا یازدهمین دوره انتخابات مجلس در حوزه‌های انتخابیه کاشمر، خلیل آباد و بردسکن، تربت‌حیدریه، زاوه و مه ولات، سبزوار، جوین، جغتای، داورزن و خوشاب، خواف و رشتخوار اعلام شد.

مسلم ساقی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: نتایج انتخابات در حوزه انتخابیه کاشمر، خلیل آباد و بردسکن با پایان یافتن شمارش آرای صندوق‌ها، اعلام شد.

فرماندار کاشمر گفت: از مجموع آرای مأخوذه صحیح 126 هزار و 696 رأی، جواد نیک بین بیشترین آرا را برای یازدهمین دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی کسب نمود.

ساقی افزود: مردم این حوزه انتخابیه یک نماینده در مجلس شورای اسلامی دارند لذا در این دوره آقای جواد نیک بین توانست به کسب 29 هزار و 487 رأی به مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه شهرستان‌های کاشمر، خلیل آباد و بردسکن به مجلس راه یابد.

همچنین در حوزه انتخابیه تربت‌حیدریه، زاوه و مه ولات از مجموع 140 هزار و 934 رأی محسن زنگنه با 56 هزار و 706 رأی و سعید باستانی با 46 هزار و 266 رأی بیشترین آرا را کسب کردند.

تعداد واجدین شرایط رأی دادن در این حوزه انتخابیه 230 هزار و 880 نفر معادل 63 درصد جمعیت حوزه انتخابیه حائز شرایط رأی دادن هستند که از این تعداد 14 هزار و 780 نفر رأی اولی بودند.

مردم این حوزه انتخابیه یک نماینده در مجلس شورای اسلامی دارند، لذا با توجه با آرا محسن زنگنه به عنوان نماینده منتخب حوزه انتخابیه تربت‌حیدریه، زاوه و مه‌ولات برگزیده شد.

همچنین در حوزه انتخابیه سبزوار، جوین، جغتای، داورزن و خوشاب، بر اساس شمارش آرا علی اصغر عنابستانی(فرماندار سبزوار در دولت نهم و استاندار چهارمحال و بختیاری در دولت دهم)  با 80 هزار و 28 رأی و بهروز محبی نجم‌آبادی با 67 هزار و 582 رأی به مجلس شورای اسلامی را یافتند. میزان آرای مأخوذه 183 هزار و 135 رأی، آرای صحیح 171 هزار و 348 رأی و آرای باطله 11 هزار و 787 رأی بوده است.

در همین راستا در حوزه انتخابیه خواف و رشتخوار، حجت الاسلام اکبر احمدپور با کسب 63 هزار و994 رأی از مجموع 101 هزار و693 رأی صحیح بیشترین تعداد رأی را کسب کرد. امیر توکلی رودی با کسب 30 هزار و 723 رأی و مهدی آشکار تیزابی با 6 هزار 852 رأی به ترتیب آرا نفر دوم و سوم حوزه انتخابیه خواف و رشتخوار هستند. امیر شیرگیر ریاض آبادی نیز در این حوزه انتخابیه 124 رأی را کسب کرده است

2727

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان