زنجانی منتخب مردم نقده و اشنویه شد

ارومیه- ایرنا- فرماندار نقده و رییس ستاد انتخابات حوزه نقده، اشنویه، محمدیار و نالوس گفت: «علی زنجانی حسنلوئی» در این حوزه انتخابیه بیشترین رای انتخابات مجلس یازدهم را کسب کرد.

زنجانی منتخب مردم نقده و اشنویه شد

مرتضی فرامرزی روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اساس اعلام ستاد انتخابات کشور از مجموع 128 هزار و ٧٣١ رای ماخوذه «زنجانی حسنلوئی» با کسب ٧٨ هزار و 6٧٣ رای در جایگاه نخست و «باباخان اسکندری» با 5٠ هزار و 5٨ رای در جایگاه بعدی قرار گرفتند. 

وی ادامه داد: در مجموع ١٨٠ شعبه اخذ رأی در حوزه انتخابیه نقده - اشنویه مستقر شده بودند که از این تعداد ١١١ شعبه به عنوان مرکز حوزه انتخابیه در شهرستان نقده آرای مردم این شهرستان را جمع ‌آوری کرد.

فرماندار نقده در خصوص حضور حداکثری و بی‌سابقه اقشار مختلف مردم در این حوزه نیز گفت: حضور حداکثری مردم ترک و کرد در صحنه‌های انتخابات یک قدرت‌نمایی در برابر استکبار جهانی است.

12 نفر از آذربایجان‌غربی راهی مجلس یازدهم می‌شوند که از این تعداد سه نفر سهم ارومیه و یک نفر سهم هرکدام از حوزه های انتخابیه 9 گانه دیگر شامل «سلماس»، «خوی و چایپاره»، «ماکو، شوط، پلدشت و چالدران»، «مهاباد»، «بوکان»، «میاندوآب»، «نقده و اشنویه»، «شاهین‌دژ و تکاب» و «پیرانشهر و سردشت» است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان