زمان پخش فصل دوم عصرجدید مشخص شد

تهران- ایرنا- فصل دوم مسابقه «عصر جدید» همزمان با ولادت امام علی (ع) و روز مرد روی آنتن شبکه سه می‌رود.

زمان پخش فصل دوم عصرجدید مشخص شد

عوامل فصل دوم مسابقه «عصر جدید» تصمیم گرفتند که سه قسمت از راستی آزمایی شرکت کنندگان را پخش کنند تا مخاطبان از چگونگی بررسی و انتخاب شرکت‌کنندگان مطلع شوند.

البته چند قسمتی را از مرحله اول فصل دوم عصر جدید در اسفند ماه پخش می‌شود. اما مسابقه عصر جدید همانند سال گذشته قرار است در ایام نوروز هر شب پخش شود.

امین حیایی، رویا نونهالی، آریا عظیمی نژاد و بشیر حسینی داوران این برنامه هستند.

فصل دوم مسابقه «عصر جدید» نیز همچنان با اجرای احسان علیخانی همزمان با ولادت امام علی (ع) روز 18 اسفند ماه روی آنتن شبکه سه می‌رود.

برندگان فصل اول مسابقه «عصر جدید»، فاطمه عبادی نفر اول بود که، اعتبار 500 میلیونی برای پیشبرد هنرش را از برنامه دریافت کرد و در ماه محرم، در برنامه «چهلچراغ» که با اجرای مجتبی امینی از شبکه سه روی آنتن رفت، به عنوان تصویرگر حضور داشت.

او با استفاده از نقاشی‌های شنی خود، موضوعات مرتبط با عاشورا را به تصویر کشید و این روزها در تدارک است آموزشگاه خود را در ماهشهر گسترش دهد.

محمد زارع آکروبات کار که برگزیده دوم «عصر جدید» شد، اعتبار 200 میلیونی خود را دریافت کرده و به عنوان مربی در «عصر جدید» فعالیت می‌کند.

پارسا خائف نفر سوم برنامه «عصر جدید»، اعتبار 100 میلیونی خود را برای تهیه آلبومش هزینه کرده و می‌کند و تیتراژ تلویزیونی مسابقه «میدون» را خواند.

سعید فتحی روشن شعبده باز و منتالیست، نفر چهارم «عصر جدید» بود که اعتبار 75 میلیونی خود را دریافت و به همراه تیم تولید برنامه «بازیمون» در تدارک تولید این برنامه برای شبکه سه است.

دختران نینجا هم جزو استعدادهای محبوب «عصر جدید» بودند که با مربیگری فریبا فرجی پور، رتبه پنجم را کسب کردند. آن‌ها هم اعتبار 50 میلیونی خود را دریافت کردند و برای شرکت در یک برنامه تلویزیونی برای شبکه ورزش آماده می‌شوند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان