منتخبان ۲ کرسی البرز در مجلس یازدهم مشخص شدند

کرج - ایرنا - استاندار البرز نتایج وضعیت منتخبان مردم این استان را در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اعلام کرد.

منتخبان 2 کرسی البرز در مجلس یازدهم مشخص شدند

عزیزاله شهبازی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: براساس اعلام نتایج شمارش آرا در ستاد انتخابات البرز،  علی حدادی  به عنوان منتخب مردم البرز در حوزه انتخابیه شهرستان های ساوجبلاغ، نظر آباد و طالقان به خانه ملت راه یافت.

وی ادامه داد: از حوزه انتخابیه کرج شامل شهرستان های کرج، اشتهارد، فردیس نیز 2 کرسی برای نمایندگی مجلس یازدهم پیش بینی شده بود که " مهدی عسگری " با کسب  20 درصد آراء  به خانه ملت راه یافت.

شهبازی گفت: بنابراین 2 نامزد با اسامی " فاطمه آجرلو" و " علیرضا عباسی" برای رقابت در دور دوم انتخابات حوزه انتخابیه کرج که در 29 فروردین سال 99 برگزار می شود، آماده خواهند شد.

استان البرز در یازدهمین دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی یک هزار و 200 شعب اخذ رای داشت که در شهرستان کرج 704 شعبه ، فردیس 156 شعبه بعلاوه یک شعبه برای اقلیت های مذهبی ، شهرستان اشتهارد 48 شعبه ، شهرستان ساوجبلاغ 143 شعبه ، نظرآباد 99 شعبه و طالقان 49 شعبه فعال شده بود.

23 هزار نیروی اجرایی و امنیتی انتظامی  به عنوان دست اندرکار انتخابات استان البرز فعالیت داشتند.

تعداد واجدان شرایط برای رای دادن در استان البرز یک میلیون و 750 هزار و 590 نفر بوده که از این تعداد 879 هزار و 209 نفر مرد و 871 هزارو 381 نفر زن بودند.

تعداد رای اولی های استان البرز 85 هزار و277 نفر بود که از این تعداد 43 هزارو483 نفر مرد و 41 هزار و 794 نفر زن بودند.

استان البرز با 2 حوزه انتخابیه و 6 شهرستان ، جمعیتی حدود سه میلیون نفر دارد که 115 نامزد در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی به رقابت پرداختند.

این استان دارای سه کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی صبح روز جمعه دوم اسفندماه در سراسر کشور برگزار شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان