شمار مبتلایان کرونا در چین کاهش یافت

مقام های بهداشتی چین از کاهش شمار قربانیان و مبتلایان ویروس کرونا خبر می دهند.

به گزارش تابناک به نقل از میزان؛ کمیسیون بهداشت چین روز شنبه، 3 اسفند، شمار تلفات ناشی از کرونا را 2 هزار و 360 نفر و تعداد افرادی که تاکنون به این ویروس مبتلا شدند را 77 هزار و 767 نفر اعلام کرد.

بر اساس آخرین آمار اعلام شده، تا کنون بیش از 20 هزار نفر از مبتلایان به ویروس کرونا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند.

در همین حال مقام‎های چین از کاهش شمار قربانیان و موارد جدید مبتلا به ویروس کرونا خبر می‎دهند.

به گفته مقام‎های بهداشت ملی، روز جمعه، 397 مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا به ثبت رسیده که در مقایسه با روز گذشته 889 مورد کاهش داشته است.

در همین حال مقام‎های بهداشتی کره جنوبی 142 مورد مبتلا به ویروس کرونا را تایید کردند؛ در مجموع شمار مبتلایان در این کشور به 346 مورد رسید.

به گزارش رویترز، «ویروس کووید 19» یا همان کرونا تا کنون بیست و هفت کشور را در سراسر جهان آلوده کرده و 11 قربانی بر جای گذاشته است.

دبیر کل سازمان بهداشتی جهانی روز جمعه گفته است که هنوز برای مهار ویروس کرونا فرصت وجود دارد.

وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی نیز روز جمعه اعلام کرد، «تست ابتلا به کرونای یکی از 11 مسافر صهیونیست کشتی کروز دیاموند پرنسس در بازگشت به اراضی اشغالی مثبت بوده است.»

این 11 نفر 14 روز گذشته در کشتی مذکور تحت قرنطینه قرار داشتند و نتیجه تست ابتلا به کرونا برای یک زن مثبت و برای 10 نفر دیگر منفی اعلام شد.

15 ساکن اراضی اشغالی از 4 فوریه (15 بهمن) در میان 3 هزار مسافر و خدمه کشتی دیاموند پرنسس تحت قرنطینه بودند که 4 نفر از آنان پس از تشخیص ویروس برای درمان به ژاپن منتقل شدند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان