علیرضا قربانی برای هم‌گناه خواند

در آستانه انتشار اولین قسمت از «هم‌گناه»، علیرضا قربانی به عنوان خواننده آهنگ تیتراژ پایانی این سریال نمایش خانگی معرفی شد.

علیرضا قربانی برای هم‌گناه خواند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، اولین سریال مصطفی کیایی برای شبکه نمایش خانگی، از دوشنبه (5 اسفند ماه) منتشر خواهد شد و علیرضا قربانی آهنگ تیتراژ پایانی آن را خوانده است. موسیقی این آهنگ که «هم‌گناه» نام دارد توسط علیرضا افکاری ساخته شده و شعر آن را حسین غیاثی سروده است.

این درام خانوادگی توسط محسن کیایی و علی کوچکی نوشته شده و در خلاصه داستان آن آمده است: خانواده صبوری خانواده‌ای بزرگ و قدیمی است که سال‌هاست در کار صادرات و واردات گل و گیاه است. آن‌ها در خانه‌ای قدیمی همچنان در آرامش با هم زندگی می‌کنند تا اینکه ورود جوانی به این خانواده زندگی همه خانواده را دستخوش تغییراتی می‌کند و 

در این سریال که پربازیگر است، بازیگرانی چون پرویز پرستویی، هدیه تهرانی، محسن کیایی، مهدی پاکدل، پدرام شریفی و حبیب رضایی با حضور مسعود رایگان، رویا تیموریان، افسانه چهره‌آزاد، شاهرخ فروتنیان، افسانه ناصری، احسان کرمی، روشنک گرامی، سوگل خلیق، مارال بنی‌آدم، علی باقری، فروغ قجابگلو، حسین امیدی، شیرین اسماعیلی، مرتضی آقا حسینی، محمد موحدنیا، محمد رسول صفری، آی‌تک جاویدنژاد، با معرفی ساقی حاجی‌پور و فرانک کلانتر  و هنگامه قاضیانی در نقش لیلا حضور دارند.

«هم‌گناه» از دوشنبه 5 اسفند ماه در 24 قسمت در شبکه نمایش خانگی منتشر خواهد شد.

258258

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان