قدردانی امام جمعه و استاندار ایلام از حضور پرشور مردم در انتخابات

حجت الاسلام والمسلمین الله نور کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام و قاسم سلیمانی دشتکی استاندار ایلام در پیام مشترکی از حضور پرشور آحاد مختلف مردم در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی قدردانی کردند.

قدردانی امام جمعه و استاندار ایلام از حضور پرشور مردم در انتخابات

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از  ایلام، متن این پیام به شرح ذیل است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم
حمد و سپاس بیکران به درگاه پروردگار منان که حضور چشمگیر ملت بزرگ ایران به ویژه مردم ولایی و همیشه در صحنه استان ایلام در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، شکوه جاودانه‌ای را آفرید و برگ زرین دیگری بر افتخارات این سرزمین الهی، افزود.
 
گام‌های استوار، عزم راسخ و مشارکت پرشور و شعور مردان و زنان غیور استان‌مان در جشن ملی انتخابات، که با درک صحیح از شرایط حساس فعلی و در پاسخ به ندای خیرخواهانه رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی)، همراه و همدل در پای صندوق های رای حاضر شدند و حماسه‌ای به یادماندنی رقم زدند که سربلندی کشور عزیزمان را قوت بخشید و دشمنان قسم خورده ایران اسلامی را مایوس‌ و ناامید ساخت.
 
اینجانبان ضمن ادای احترام به ارواح طیبه شهدا که با نثار خون پاک‌شان، استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را برای همه ما به ارمغان آوردند، از حضور گسترده مردم بااخلاص، متعهد و انقلابی استان و نیز از زحمات خالصانه تمامی دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات، اعم از نیروهای اجرایی، نظارتی، قضایی، بازرسی، امنیتی و انتظامی، همچنین از صداوسیمای مرکز ایلام و سایر رسانه‌ها به لحاظ اطلاع‌رسانی شایسته در زمینه سازی حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای، صمیمانه تقدیر و تشکر داشته و از درگاه قادر متعال سلامتی و سربلندی مردم، نظام و کشور عزیز ایران اسلامی را مسئلت می نمائیم.   

حجت الاسلام والمسلمین الله نور کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، قاسم سلیمانی دشتکی استاندار ایلام

48

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان