دمای هوای خراسان رضوی ۱۵ درجه‌ کاهش می‌یابد

مشهد- ایرنا- بارش برف و باران همراه با کاهش ۱۵ درجه‌ای دما از ظهر سه‌شنبه در استان خراسان رضوی آغاز می‌شود و تا پایان هفته ادامه دارد.

دمای هوای خراسان رضوی 15 درجه‌ کاهش می‌یابد

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی روز یکشنبه با بیان این مطلب به خبرنگار ایرنا گفت: این بارشها که بیشتر نیمه شمالی و شمال غرب استان خراسان رضوی را فرا می‌گیرد تا ظهر چهارشنبه به صورت باران رخ داده و از عصر همان روز  این بارشها تبدیل به برف شده و همه استان را فرا خواهد گفت.

 فریدون سنگچولی افزود: به طور کلی بارش برف و باران در روزهای سه‌شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری در استان خراسان رضوی پیش‌بینی شده است.

وی با اشاره به روند کاهشی دما از روز چهارشنبه در استان خراسان رضوی ادامه داد: میانگین دمای هوا در استان تا روز سه‌شنبه روند افزایشی داشته و از روز چهارشنبه تا پایان هفته روند کاهشی می یابد به طوری که تا روز پنجشنبه این هفته به طور محسوسی دما کاهش خواهد یافت.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: بیشینه دمای هوای امروز مشهد 20 درجه سلسیوس پیش‌بینی شده است که نسبت به روز گذشته دو درجه افزایش دارد و تا روز سه‌شنبه هفته جاری به 21 درجه می‌رسد. 

سنگچولی افزود: بیشینه دمای هوای مشهد در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه این هفته به ترتیب 12 و چهار درجه سلسیوس پیش‌بینی شده است.

وی ادامه داد: قوچان با کمینه دمای هوای دو درجه سلسیوس و تایباد با بیشینه دمای هوای 23 درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستانهای خراسان رضوی طی 24 ساعت گذشته بوده‌اند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان