الشرق‌الاوسط مدعی شد؛ احتمال لغو مسابقات نمایندگان ایران در آسیا به دلیل شیوع کرونا

یک رسانه عربستانی درباره احتمال در نظر گرفته شدن محرومیت برای نمایندگان فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا خبر داد.

الشرق‌الاوسط مدعی شد؛ احتمال لغو مسابقات نمایندگان ایران در آسیا به دلیل شیوع کرونا

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نشریه الشرق‌الاوسط عربستان در گزارشی به احتمال دچار شدن چهار نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا به سرنوشت تیم‌های باشگاهی چین در لیگ قهرمانان آسیا پرداخته و مدعی شده در صورتی که شیوع ویروس کرونا در ایران مهار نشود، برای نمایندگان این کشور نیز مانند تیم‌های چینی جهت سفر به خانه رقبای‌شان محدودیت‌هایی درنظر گرفته خواهد شد.

الشرق‌الاوسط در این باره نوشته است: فصل کنونی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا به دلیل انتشار ویروس کرونا، در معرض تهدید تعویق مجدد بازی‌هایش قرار دارد. بعد از آنکه AFC بازی در کشور چین را به دلیل شروع بیماری در شهرهای این کشور منع کرد، به نظر می‌رسد که ایران هم کشور بعدی خواهد بود که ایران چنین تصمیمی را در موردش اتخاذ خواهد کرد و این بدان معناست که امکان دارد ظرف چند روز آینده تیم‌های ایرانی در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از سفر به کشورهای امارات، قطر، کویت و بحرین هم منع شوند اگر ایران نتواند مانع شیوع بیماری در شهر‌های این کشور شود. استقلال در کشور کویت با الاهلی عربستان سعودی بازی خواهد کرد و این در حالی است که سپاهان و شهر خودرو هم بازی‌هایشان را در شهر‌های شارجه و دبی امارات انجام می‌دهند. پرسپولیس نیز در قطر حضور دارد.

 

در ادامه گزارش نشریه سعودی آمده است: این باشگاه‌ها به دلیل محدودیت‌هایی که از سوی AFC بعد از ماجرای سقوط هواپیمانی اوکراینی برای‌شان در نظر گرفته شده، سه بازی نخست خود در مرحله گروهی را به عنوان میهمان و در خانه رقبا انجام می‌دهند. ایران اولین کشور در خاور میانه بوده که در آن افرادی به دلیل ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست داده‌اند. این در حالی است که کشورهای کویت، بحرین و عراق از بیم ورود ویروس کرونا به این کشور، مرزهای خود را با ایران بسته‌اند و از سفر شهروندان خود به این کشور هم نیز جلوگیری می‌کنند. با این حال هنوز هیچ بیانیه رسمی از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره این موضوع منتشر نشده است.

 

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان