فضاهای ورزشی همدان تعطیل اعلام شد

همدان- ایرنا- سخنگوی اداره ورزش و جوانان همدان گفت: فضاهای ورزشی این استان در راستای پیشگیری و مقابله با گسترش بیماری کرونا تعطیل اعلام شد.

فضاهای ورزشی همدان تعطیل اعلام شد

حمدالله چاروسایی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بر این اساس تمامی فضاهای ورزشی اعم از دولتی، خصوصی، باشگاه های خصوصی و دولتی، استخرها، کلاس های آموزشی، کلاس های داوری و مربیگری تا پایان هفته جاری تعطیل می شود.

وی اضافه کرد: تمامی مدیران باشگاه ها و مجموعه های ورزشی مکلف هستند نسبت به اجرای این اطلاعیه اقدام قانونی را داشته باشند.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان نیز در این باره گفت: به دلیل پیشگیری از ابتلاء به ویروس کرونا و حفظ سلامت مردم استان همدان، باشگاه های ورزشی عمومی و خصوصی، سالن‌های ورزشی سرپوشیده و استخرهای شنا تا پایان هفته تعطیل خواهند بود.

 محسن جهانشیر افزود: هر چند شرایط غیرعادی در کشور به لحاظ بیماری کرونا وجود ندارد با این حال بدلیل پیشگیری از افزایش ابتلا به این بیماری و حفظ سلامت مردم استان همدان این تصمیم گرفته شده است.

وی اضافه کرد: مدیران و موسسان اماکن ورزشی باید نسبت به رعایت الزامات بهداشتی و هماهنگی های لازم‌ با اداره کل ورزش و جوانان استان همدان جهت انجام اقدامات پیشگیرانه تمهیدات لازم را به عمل آورند.

جهانشیر بیان کرد: این تمهیدات به منظور پیشگیری از ابتلای مردم استان همدان به بیماری کروناویروس اتخاذ شده تا از بروز چنین بیماری در بین مردم استان جلوگیری شود.

همدان دارای بیش از 300 فضای ورزشی سرپوشیده و روباز است.

بیش از 85 هزار ورزشکار به صورت سازمان یافته از مکان های ورزشی همدان به صورت روزانه استفاده می کنند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان