عضو جبهه پایداری، نماینده دو دوره‌ای شد/جوکار به پارلمان بازگشت /تکلیف نمایندگان زنجان روشن شد

ایسنا نوشت: فرماندار چادگان گفت: حسین محمدصالحی به عنوان منتخب یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی مردم حوزه انتخابیه انتخاب شد.

عضو جبهه پایداری، نماینده دو دوره‌ای شد/جوکار به پارلمان بازگشت /تکلیف نمایندگان زنجان روشن شد

عباس توکلی، فرماندار چادگان گفت: حسین محمدصالحی با کسب حداکثر آرای اخذ شده، به عنوان منتخب مردم حوزه انتخابیه شهرستان چادگان، فریدن، فریدونسهر و بویین و میاندشت انتخاب شد. در لیست نهایی 10 نامزد انتخاباتی وجود داشت که مجموعا در روز انتخابات 62 هزار و 443 رای ماخوذه از شرکت کنندگان گرفته شد.

فرماندار چادگان گفت: به این ترتیب حسین محمد صالحی با کسب 26 هزار و 920 رای به عنوان نماینده حوزه انتخابیه شهرستان چادگان، فریدن، فریدون شهر و بویین و میاندشت انتخاب شد و سپس اکبر ترکی با 19 هزار و 181 رای، اعظم صالحی رزوه با 4 هزار و 893 رای، در رتبه های دوم و سوم قرار گرفتند.

طاهری از زنجان به بهارستان رفت

رضا عسگری، فرماندار شهرستان زنجان گفت: در حوزه انتخابیه زنجان و طارم از مجموع 172 هزار و 647 آرای مأخوذه، مصطفی طاهری با کسب 59 هزار و 603 رأی، راهی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شد.

بنابر گزارش ایسنا، وی تصریح کرد: حجت‌الاسلام مهدی باقری با کسب 28 هزار و 550 رأی و نبی‌اله محمدی نیز با کسب 19 هزار و 471 رأی به دور دوم راه پیدا کردند. 54 نفر از حوزه انتخابیه زنجان و طارم نامزد نمایندگی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی بودند که در نهایت تکلیف یک نماینده مشخص شد و 2 نفر به دور دوم راه یافتند.

نتیجه نهایی انتخابات در چهار حوزه انتخابیه استان یزد به تفکیک آراء

احمد ترحمی، رئیس ستاد انتخابات یزد، در مورد آمار نهایی آراء انتخاباتی نمایندگان استان یزد در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی،‌ گفت: بر اساس نتایج ثبت‌ شده نهایی و رسمی در سامانه جامع انتخابات کشور تعداد 171 هزار و 434 رای در حوزه انتخابیه یزد و اشکذر اخذ شده که از این تعداد «محمدصالح جوکار» با کسب 105 هزار و 549  رأی معادل 71 و یک دهم درصد آرا، موفق به راه‌یابی این دوره مجلس شد.

وی افزود: در حوزه تفت و میبد هم تعداد 57 هزار و 151 رأی اخذ شده که دکتر«سیدجلیل میرمحمدی میبدی» با کسب 22 هزار و 86 رأی، توانست 38 و 58 دهم درصد آرا صحیح را کسب و موفق به حضور در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه تفت و میبد شود.

رئیس ستاد انتخابات استان یزد در ادامه گفت:‌ در حوزه انتخابیه مهریز 85 هزار و 926 رأی ماخوذه وارد صندوق‌های رای شده که از این تعداد «محمدرضا صباغیان بافقی» با کسب 26 هزار و 865 رأی به عنوان منتخب و نماینده مردم پنج شهرستان وارد مجلس شورای اسلامی شد.

ترحمی در پایان خاطرنشان کرد: در حوزه انتخابیه اردکان جمعاً 31 هزار و 42 رأی از واجدین شرایط این شهرستان اخذ شده که در نهایت «محمدرضا دشتی‌اردکانی» با کسب 15 هزار و 848 رأی موفق شده از حوزه انتخابیه اردکان وارد مجلس شد.

آزادی‌خواه نماینده دو دوه ای شد

براساس گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، احد آزادی‌خواه هم اکنون نماینده مردم ملایر در مجلس دهم است و با کسب 36 هزار و 478  رای در انتخابات مجلس یازدهم، برای بار دوم راهی انتخابات شد. 

27215

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان