چهار اصولگرا نمایندگان استان قزوین در مجلس یازدهم

در سه حوزه انتخابیه استان قزوین؛ ۴کاندیدای اصولگرا به مجلس یازدهم راه یافتند.

چهار اصولگرا نمایندگان استان قزوین در مجلس یازدهم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ شمارش آرای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان قزوین پایان یافت و منوچهر حبیبی رییس ستاد انتخابات استان نتایج نهایی این رقابت را اعلام کرد. 
منوچهر حبیبی با اشاره به حوزه انتخابیه قزوین، البرز و آبیک گفت: فاطمه محمدبیگی و لطف الله سیاهکلی، حائز اکثریت آراء شدند که از مجموع 223 هزار و 436 رأی مأخوذه صحیح "فاطمه محمدبیگی" با کسب 108 هزار و 924 رأی به عنوان نماینده اول، انتخاب شد. 
حبیبی ادامه داد: لطف الله سیاهکلی نیز با کسب 83هزار و 555 رأی به عنوان منتخب دوم حوزه انتخابیه، قزوین، البرز و آبیک بیشترین آراء را بدست آورد. هر دو منتخب عضو جریان اصولگرایی استان بودند. در مجلس دهم "داوود محمدی" مستقل و "سیده حمیده زرآبادی" اصلاح طلب نمایندگان این حوزه بودند. 

در حوزه انتخابیه بوپین زهرا و آوج هم روند به نفع جریان اصولگرایی بود و از مجموع 74 هزار و 631 رأی صحیح مأخوذه"روح الله عباسپور" با 37 هزار و 589 رای حائز اکثریت آرا شد.پیش تر روح ا... بابایی صالح لیست امید نماینده این حوزه بود. 
رپیس ستاد انتخابات استان در ادامه به نتایج حوزه انتخابیه تاکستان هم پرداخت و گفت : از مجموع 64 هزار و 947 رأی مأخوذه صحیح، "رجب رحمانی" با کسب 26 هزار و 45 رأی، حائز اکثریت آرا شد و برای چندمین بار به کسوت نمایندگی مجلس شورای اسلامی درآمد   .  در این حوزه هم "بهمن طاهرخانی" ،لیست امید منتخب مجلس دهم بود . 
به این ترتیب جریان اصولگرایی در استان قزوین برنده قاطع تمام حوزه های انتخابیه بود وبرای اولین بار با ترکیب یک دست بهارستان نشین شدند .
 925 هزار و 478 نفر واجد شرایط رای دهی در استان قزوین بودند که هنوز درصد مشارکت مردم استان به طور دقیق اعلام نشده است .

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان