مدال طلای کمیل قاسمی چه زمانی داده می‌شود؟

پس از مثبت شدن دوپینگ آرتور تایمازوف ازبکستانی، مدال طلای المپیک ۲۰۱۲ لندن به کمیل قاسمی رسید ولی این مدال هنوز به دست وی نرسیده است.

مدال طلای کمیل قاسمی چه زمانی داده می‌شود؟

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پس از آنکه اوایل مردادماه سال جاری اتحادیه جهانی کشتی به صورت رسمی اعلام کرد که با مثبت شدن دوپینگ آرتور تایمازوف ازبکستانی، مدال طلای المپیک 2012 لندن به کمیل قاسمی می‌رسد این مدال خوشرنگ علی رغم پیگیری و نامه نگاری که فدراسیون کشتی با کمیته المپیک داشته، هنوز در اختیار قهرمان سنگین وزن کشورمان قرار نگرفته است.

به طور حتم نناد لالوویچ رئیس اتحادیه جهانی کشتی که عضو کمیته بین‌المللی المپیک و نماینده این کمیته در «وادا»نیز می‌باشد ، با بررسی همه جوانب امر و اطلاع کامل از تمامی قوانین، با اعلام رسمی،  نماینده کشورمان را شایسته مدال خوشرنگ المپیک دانسته، اما طولانی شدن پروسه اهدای مدال طلای المپیک لندن به کمیل قاسمی این نگرانی را بوجود آورده ، که مبادا روس‌ها بخواهند با اعمال نفوذی که دارند این مدال ارزشمند را به نفع خود صید کنند و یا حساب و کتاب دیگری در پس پرده در حال رقم خوردن است.

بر همین اساس کمیل قاسمی درخصوص آخرین وضعیت مدالش اظهار داشت: حقیقت امر اطلاع دقیقی از اینکه چه زمانی قرار است مدال طلای المپیک لندن را به من بدهند ندارم، به جزء پیگیری‌هایی که خودم از طریق هیئت کشتی استان مازندران و نامه نگاری که با اتحادیه جهانی داشتم می‌دانم که آبان‌ماه فدراسیون نامه‌ای را به کمیته ملی المپیک ارسال کرده و گویا آنها هم پیگیری‌های را انجام داده‌اند ولی هنوز که خبری از مدال نیست.

نایب قهرمان المپیک 2016 خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه موضوع مدال طلای المپیک یک بحث ملی است و این مدال متعلق به همه مردم ایران می‌باشد امیدوارم فدراسیون کشتی، کمیته ملی المپیک و سایر مسئولان مربوطه این مهم را با جدیت پیگیری کنند.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان